Gå til innhold

idag har jeg vært på tidlig ul <3


<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

å der var det en liten reke å ett hjerte som slo <3 <3 <3 7+1 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å der var det en liten reke å ett hjerte som slo <3 <3 <3 7+1 <3 <3
Så gøy! Kjekt å se at det er liv derinne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å der var det en liten reke å ett hjerte som slo <3 <3 <3 7+1 <3 <3

 

Jeg var også på tidlig Ul i dag, kjempe kjekt å se den lille reken ligge å sprelle inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe :) hvor langt er du på vei vinterprins?? :)

 

Jeg er 6 + 6 idag, men ifølge mensterminen min er jeg 7 + 5. Litt kjedelig å "gå tilbake".. menmen :) Hvor langt er du kommet? Den lille reken var jo bare 6,3 mm. Det hele blir så mye mer ekte når man får se det lille dunkende hjerte på skjermen, veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge mens termin er jeg7+2,men på ul sto det 7+1 :)

denne reka var bare 10,5mm hehe utrolig rart :)

 

skal tilbake igjen om 3 uker,så blir spennende å se hvor mye mer vi får "se" da ;)

 

ja gud,det er rart å tenke på at det er ett lite hjerte til som banker inni oss,ett lite menneske liksom :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilla80 :) hvordan går det med deg???? :) hvor langt har du kommet nå?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på tidlig UL idag!! En helt ubeskrivelig følelse å få se den lille som har vokst fra å bare være ett egg (har bildet fra det også pga IVF behandling) til å i dag være 13 mm og ha et aktivt hjerte som slo for harde livet! Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å gråte, litt overvelmende og ikke minst en enorm lettelse! Legen sa at vi nå kunne slappe helt av, alt var som det skulle å sjansen for at alt kommer til å gå bra er nå på 95%!!

 

Jeg er så lykkelig! Selv om babyen lignet mer på et nebbdyr enn en baby så er det mitt lille nebbdyr, hihi:)) Er forresten 7+4 idag, skal tilbake på ny UL i uke 12. GLEDER meg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i dag, og der lå det en liten cashew nøtt med et bankende hjerte.....HÆRLIG :) Er 8+4 i dag, og fikk ny termindato to dager tidligere enn hva jeg hadde regnet ut selv....12 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tidl ul onsdag 11.1. Er så spent!!! Er 9+2 i dag, men sist (over 3 år siden) vi var på tidl ul fikk vi sjokk da det ikke var 7+3, men 11+3. Mulig det samme har skjedd nå, men tror egentlig ikke det. Blir fint å få litt sikrere termin. Har regnet ut til 12.8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig UL hos dr. Trolle på Majorstuaklinikken i går. Fikk se og høre hjertet som banket, "armer og ben" som sprellet og hodet med 2 hjernehalvdeler, ryggmargsanlegg. Alt som kunne ses, også i livmor og rundt så fint/ok ut. CRL (crown-rump-length) var 2,4cm. Ikke store greiene ennå, så lite detaljer å se ennå, men godt å få en mer eksakt termin. Trodde selv det var 12.aug. Har nå fått 18.aug. Er altså 9+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...