Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hva er lic bandasje? Mulig vi må bruke det på datteren vår, men jeg vet ikke noe om det og finner ikke så mye info på nettet. Andre med erfaring med babyer med lic bandasje pga foftefeil?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Sønnen vår hadde lic ortose. Det er ei skinne som går rundt lårene og magen. Festes med borrelås. Anbefaler deg å titte innom Putekrigerne! På Facebook. Der får du svar på det meste og det ligger ute mange bilder:) Lykke til med behandling!
<3 M <3 Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Tusen takk for svar satser på at det her skal gå fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå