Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg og mannen min har vært ute og sett etter møbler, vi har funnet masse fine saker men alt er jo beregnet på folk og hus med kjempe plass!! Vi har en fin gammel leilighet fra 80 tallet på 79 kvadrat hvor det ikke er kjempe plass. Er det bare oss eller er det andre som synes det og? .
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Det finnes masse møbler som ikke er så store. Tror det går mer på deres smak enn hva som fins i butikkene.
Storebror & Lillebror Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Det er mye modulsofaer å få tak i nå. Da kan dere sette sammen en sofa som passer perfekt til deres hjem. Salongbord får man i alle størrelser. Kjøkkenmøbler også. Hmm, synes i grunn det er ganske godt utvalg i variable størrelser for tiden.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Det synes jeg ikke, vi er åpen for alt, egentlig. Det vi leter etter er Sofa og seng, Spisesue og sjenk osv har vi.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Det synes jeg ikke, vi er åpen for alt, egentlig. Det vi leter etter er Sofa og seng, Spisesue og sjenk osv har vi. Senger kommer jo i alle størrelser. Ikke noe problem å få tak i en rammemadrass uten noe ekstra "dill" som tar plass. Sofaer finner dere da også mange av. Velg for eksempel en modulsofa uten armlener. Da kan du få den i omtrent den størrelsen du ønsker, selv om det er en stor utgave som er utstilt.
Storebror & Lillebror Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Sjekk modulsofaer på A-møbler, Bohus og Skeidar f.eks. Og senger på Bohus, Fagmøbler eller Skeidar. Ser ut til at det er litt å velge i på nett ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå