Gå til innhold

Flere Hadelendinger her?? :-)


Godgutten 07 Junispire :-D

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte det var på tide og høre om det er noe rundt omkring her som kanskje vil treffes litt før bebisene kommer? Selv bor jeg på Jaren og kunne tenkt meg og bli kjent med flere som har/skal ha barn i nærheten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei (Igjen) ;)

Jeg er fra Brandbu, og syns det hadde vært kjempe moro å møte flere gravide på Hadeland! :) Så håper vi får med flere her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja:) jeg er fra grymyr, men har flyttet til toten da.. men kaller meg heller hadlening enn totning:P hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Endelig noen som svarer :-P. Håper det bli flere etterhvert :-). Begynner jo og "føle" meg litt gravid nå og håper vintern går fort fort, så våren og handling/planlegging kan starte (føler meg i dvale for tiden). Jeg er 29, 30 før babyen kommer :-). Dette er vår andre, har en gutt på snart 5 fra før. Skulle egentlig vært på UL på fredag, men den ble flyttet pga syk jordmor :-(. Er så spent på og få se om det er en lillebror eller lillesøster :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten på nettverksgruppe på Gran i morgen, du skal ikke dit vel Anniemor?? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visst ikke helt på nett om dagen ser jeg :P Men var ikke på noe nettverksgruppe (?) nei.

Jeg begynner også å føle meg gravid nå. Får mer og mer mage og flere kommentarer, så det er så moro atte ;)

Tenker han gleder seg til å bli storebror? :) Har du vært på ultralyd ennå eller?

Må da være flere hadleninger her...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Er jo sååå treig på og svare her inne jeg. Datt ut engang og fikk ikke passord til og virke :-(. Men prøver igjen :-). Ja, her har det begynt med daglig spark, kjempe artig :-). Vi var på UL på onsdag i forrige uke :-). Så ei lita frøken her :-) så artig da vi har gutt fra før ;-). Du da? Vært på UL? Vært på nettverksgruppe på Gran helsestasjon 2 ganger nå, er 6 stk som sikkert kommer til og treffes utover :-). Er veldig stort sprik på termin da. 2 nå i mars, 1 i april, 2 i juni og 1 i juli. Jeg kan si ifra om det planlegges noe kafebesøk etterhvert. Vi skal bare en gang til på helsestasjonen, etter det er alt opp til oss. Kunne tenkt meg og fått flere i gruppa da både alder og termin er så forskjellig :-). Artig med fler :-). Må jo være flere her inne og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er visst bra treig til å svare jeg også! :P

Jeg begynner å kjenne liv hver dag jeg også :) Kjempe moro! Det høres bra ut :) jeg venter også ei jente :) tenkt noe navn ennå eller? Det sliter vi med :P

Det var stor forskjell på termindatoer ja. Hmm.. Jeg har ikke vært på noe sånt og ikke fått tilbudet heller. Hadde vært koselig da! Ei jeg kjenner fra Brandbu som har termin 2 dager etter meg er også interessert i sånne møter ;) Jo flere, jo bedre ja ;)

Ja, jeg meiner også det burde være flere her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, sier ifra så fort det er noe snakk om treff, vært stille siden forrige tirsdagsmøte på Helsestasjonen, det var siste med de. Opp til oss gravide nå :-). Ja, navn tenker og knaker jeg på hver dag. Skikkelig vanskelig. Har noen favoritter :-). Også kom plutselig 5 åringen med et forslag, som faktisk ikke var så dumt. Og i tillegg gikk vi igjennom slektstreet i går og fant jaggu ett bra der og :-P. Hjelpe meg så vanskelig :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært kjempe koselig :) Vi har også funnet noen favoritter, men tror vi snart er i mål med å finne det vi vil ha :) Er ikke så lett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har det vært lenge stille her.. Det må da være flere hadleninger her? Hadde vært koselig om vi kunne ha samlet oss til en skrivings snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Ja, syns jo det burde komme flere Hadelendinger inn her ;-). Vi er en gjeng som skal treffes på Gran på fredag, eller foreløpig har 1 svart :-P. Men om du og noen andre der ute vil treffes, så skal vi spise lunsj på Gran kl. 12 på fredag :-). Kjempe kos om du blir med Anniemor :-). Vi har ikke helt bestemt hvor, men sier ifra så fort jeg vet mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært utrolig koselig, men jeg er liggende med feber og bronkitt om dagen, så jeg må holde meg hjemme :( blir gjerne med neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, god bedring til deg da...her har akkurat formen kommet tilbake etter 14 dager med influensa på store og små...ikke mye gøy :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...