Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 sitter og prøver og finne ut hvilken str jeg ønsker meg. har ganske store nå. og ønsker meg små pupper. men ikke alt for små.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 B- cup er ikke store greiene, har det selv og er ikke fornøyd. Tror gjennomsnittet ligger på C-cup. Er ihvertfall det jeg ønsker meg.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Har også en liten B. Liiiiten. Ville hatt en stor B eller en liten C.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hva er din nåværende bh-størrelse da? Må huske på at det skal se naturlig ut på kroppen din også.
GuttemammaX3 Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 For å svare på det må du jo helst fortelle om din egen høyde/vekt/klesstørrelse... På en dame i xs til s kategorien vil nok b se fint ut, mens en større kropp trenger større puppe. Cupstørrelsen henger jo også sammen med cm rundt. Til vanlig er jeg en 75d, men om jeg slanker meg til 70 cm rundt, og har like store puppe vil de være en e cup....
hallå Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 gå for c..ikke mindre..da må du begynne med push up etc...jeg er din høyde men veier 5 kg mindre og c er ikke for stort på min smale kropp!! ( får C til D når jeg er gravid..og skal operere til den str bare jeg er ferdig med å få barn) men hør med legen også..husk at de ofte anbefaler litt små pupper.. siden du er F fra før så ikke ta vekk alt..mye kvinnelighet ligger i pupper!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Det er vel smaken som baken. Selv ønsker jeg og gå ned til B syntes det høres perfekt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå