Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Har en som jobber på natta og sover på dagen. Problemet er at noen dager er alle barna hjemme, og vekker de han blir han så sint!! Prøver å forklare at de er barn og at jeg ikke har funnet mute-knappen på de enda, så litt bråk blir det selvfølgelig! Spesielt når de må være inne pga storm! Hva gjør dere? Sover mannen en annen plass? En annen etasje eller noe? Vi har et gjesterom oppe, men han legger seg alltid i senga si som ligger rett ved stua! Er utrolig lytt, kan ikke be barna liste seg rundt hele dagen heller. De får ikke gå på rommet sitt en gang... åhhh blir sprø de dagene vi må gå på tå her!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har han jobber bare natt, og sover til i 2 tia på dagen etter å ha kommet hjem. Han sover i en annen etasje enn barna oppholder seg, men er ikke til å unngå at han enkelte dager blir vekt, han blir ikke sur av den grunn da! Han sovner forøvrig oftest med øreplugger og lydbok på øre da Du får be mannen legge seg på gjesterommet og putte sov i ro i ørene, eventuelt få seg en dagjobb om han takler ungene dårlig!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Yes, det skal jeg gjøre! Si at enten får han tåle å bli vekt av ungene, eller legge seg oppe evt med øreplugger! Vi går på nåler her, og plutselig kommer han stormende og er sur fordi vi har vekt han. moro... Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Mannen min jobber også natt innimellom. Vi bor i en liten leilighet så han hører oss nok innimellom - men han har aldri blitt sint eller klaget. Han har lett for å sovne igjen dersom han våkner, heldigvis Jeg ville foreslått øredotter (?) til mannen din - det kan du få kjøpt for eksempel på apoteket. Det er jeg helt avhengig av for å få sove ;-)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Øredotter/sov i ro og sinnemestringskurs! Det er ikke sunt for barna at han stormer ut av soverommet og kjefter på dem fordi de driver med sine vanlige aktiviteter midt på dagen. Ingen i familien skal behØve å gå på tå hele dagen, det er ikke sunt. Det er den som har ukurante arbeidstider som skal tilpasse seg de andre, ikke barna som skal tilpasse seg nattearbeid. Han valgte å få barn, og å ta imot nattjobb, da får han bare vokse opp, ta ansvar og finne lØsninger.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Jeg jobber nattevakter, legger meg nede på gjesterommet der det er mest stille. Propper ørene og har sovemaske på, hender jeg blir vekket hvis ungene bråker mye. Men kan ikke forvente at så små skal gå og liste seg rundt fordi jeg skal sove. De orange øreproppene på apoteket er de beste, kjøp en eske til han og si han får sove et annet sted.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Tuuusen takk for svar og gode tips! Skal kjøpe ørepropper til han i morgen, faktisk rydde og reie opp på gjesterommet, snill som jeg er, og be han gå der å legge seg!! Ungene kan ikke ha det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå