Gå til innhold

ordinær UL i uke 19


rosita29

Anbefalte innlegg

Jeg har fått ordinær UL i uke 19 og synes det er forferdelig lenge å vente.. er i uke 16 nå, og vil gjerne se at alt står bra til. Vurderer å ringe å høre om få få fremskyndet det litt. Når har dere andre fått? Det står jo fra uke 17...

 

klem fra ei som er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått ordinær UL i uke 19 og synes det er forferdelig lenge å vente.. er i uke 16 nå, og vil gjerne se at alt står bra til. Vurderer å ringe å høre om få få fremskyndet det litt. Når har dere andre fått? Det står jo fra uke 17... klem fra ei som er veldig spent!

 

Hei Rosita,

jeg har også fått i uke 19- siste dag i uke 19 faktisk..! Syns det er altfor lenge å vente, så jeg har bestilt UL privat. Desverre var det ikke mye ledig på privatklinikken heller, men jeg får iallefall UK 10 dager før den ordinære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, så sent du også ja... ja det er kanskje vanlig.. fint at du fikk ordna deg privat, man blir jo sprø av å vente.. :) så spennende å se hva det kanskje blir!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ordinær UL i uke 19 i alle mine svangerskap jeg..

Syntes egentlig det er helt greit.. Men har hatt privat UL i uke 12, alle tre gangene også.

Fredag er den store dagen denne gangen, og jeg kjenner jeg er veldig spent ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også UL i uke 19. Ventingen er nesten uutholdelig! Nå har jeg vært på UL i uke 12, men da så man jo ikke så mye... Trøster meg med at det sikkert er lettere å se hva det blir når jeg skal dit så sent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til legen til mandag. Er da 17+4, og først da skal hun sende henvisning til Ul.... Så blir nok sen ul på meg også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...