Gå til innhold

God gartnerlosjemorgen!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Får altså ikke til å legge inn en link nå når jeg først hadde bestemt meg for å dele en liten gullhemmelighet av en blogg.. Men gå inn på www.graphicsfairy.blogspot.com og scroll ned et hakk til dere kommer til de fine spirene under glassklokker. God vår på vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God morgen!

Jeg har byttet ut morraskaffen med grønn te i håp om å få grønne fingre... Men antageligvis får det vel andre uhelidge bivirkninger å være kaffeløs - føler meg skikkelig vågal! ;-)

Blir Bergenstur på meg på fredag foresten. Venter på brev i posten i dag. Sms'er deg når jeg vet mer.

Nå er det ut å handle ventebukser og saccosekker!

(sacco betyr foresten sekk, så saccosekk blir liksom litt smør på flesk)

Endret av bIomstre
Gjest sug lut
Skrevet

Tenk deg trioen vin, ventebukser og saccosekk, det høres jo ut som noe man burde få tildelt i januar hvert år.

Gjest sug lut
Skrevet
Får altså ikke til å legge inn en link nå når jeg først hadde bestemt meg for å dele en liten gullhemmelighet av en blogg.. Men gå inn på www.graphicsfairy.blogspot.com og scroll ned et hakk til dere kommer til de fine spirene under glassklokker. God vår på vei!

Jeg lurer på om de ville spire under osteklokka mi? Riktignok er den i grønnlig glass, men det er da en designklassiker, det bør de sette pris på.

Gjest amandine
Skrevet

Designklassikere bør stå høyt i kurs! Om det gjelder spirer vet jeg ikke...

Skrevet
Tenk deg trioen vin, ventebukser og saccosekk, det høres jo ut som noe man burde få tildelt i januar hvert år.

Det var trio'n sin! Sacco er vist uforståelig nok ut, og vanskelig å finne (for en ineffektiv dag!)

Gjest sug lut
Skrevet

Hm, er ikke sååå lenge siden de hadde det hos en eller annen av "de vanlige", type Bohus/Skeidar og hva de nå heter. Ungen har slitt ut min gamle, ellers skulle du fått den :)

Gjest amandine
Skrevet
Hm, er ikke sååå lenge siden de hadde det hos en eller annen av "de vanlige", type Bohus/Skeidar og hva de nå heter. Ungen har slitt ut min gamle, ellers skulle du fått den :)
Riktig, frue, jeg så en før i dag på LIVING! Original, til og med! Der har de også storebror Fatboy..
Skrevet

Jeg fant, jeg fant! På Fagmøbler. Så nå har vi en stor lilla og en medium blå i hus :-)

Skrevet

En sånn firkanta? De ser så innmari deilige ut.

Skrevet

En sånn firkanta? De ser så innmari deilige ut.

Nei, dette var de classise Sacco. Mediumen er den strl jeg selv hadde i -85 eller deromkring, den store heter egentlig mediumpluss, og hvis vi legger den på tvers så kan det sitte 2 barn i den, eller ligge en voksen (digg!).

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...