Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Har fått svak positive g-tester på billig strimmel mandag og tirsdag. Ikm imorgen. Hadde el på lillejulaften. Var hos legen imorges, g-test der var negativ.. Er testene hos legen mindre sensitiv?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Som oftest er testene hos lege mindre sensitiv ja. Har hørt om mange som har fått positiv hjemme men negativ hos lege. Om det er tidlig i graviditeten er det en fordel at testen tas med morgenurin, det er kanskje ikke alltid man har det det når man tester hos legen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hadde med morgenurin, konsentrert, dvs ik vært på do iløpet av natta.. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Eg fikk positivt resultat heime me cb digital og clear blue pluss og billigstrimmel men negativ hos lege..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 HI her.. Mine billigstrimler, har tatt tre dager på rad, blir sterkere for hver dag. Tok en nå ikveld, og d var ingen tvil, den er positiv.. Så da må testen hos legen være mindre sensitiv. Jeg er ikke i tvil selv, puppene er så grusom vonde og føler på hele kroppen at jeg er gravid! Anonym 18:07; hvordan gikk d med deg, fikk du positiv hos lege tilslutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå