Gå til innhold

Er dette her helt normalt? hører lyder som ikke er der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal prøve å forklare. Når jeg legger meg på kvelden, så kan jeg plutselig få ganske kraftige lyder i ørene, nesten så de på en måte tetter seg og lyden blir isolert inni ørene. det er ingen andre som hører det.

i går varte det ganske lenge, og jeg hadde veldig urolig søvn i natt :(

Det var høyt og det kom smellelyder på en måte, så jeg skvatt.

hva er det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinnitus???? Få en sjekk hos lege du...

Skrevet

Jeg har øresus og for med er det en jevn suselyd/during som er den konstant hele døgnet gjennom. Men på dager jeg er sliten, har vært i rom med mye lyd osv blir det værre og da kan jeg også få den vakumlyden inne i hodet på en måte, eller ringing som fra en klokke.

øresus kan utarte seg på forskjellige måter, jeg har vært hos spesialist og fått påvist et traume i øret som lager øresusen. Ingenting å gjøre med dessverre, for det er fryktelig slitsomt å leve med....

Skrevet

Det der er så ekkelt. Jeg hadde mye sånne lyder før, men de har forsvunnet gradvis. He he, en gang våkner jeg av et fantastisk gitarriff! Helt snålt..

Skrevet

Har det bare når jeg skal sove... det er utrolig ekkelt. Skal til legen om en mnd, så får høre med han da tenker jeg..

(følte det som at jeg holdt på å bli gal her)

har hatt det flere ganger, men ikke hver kveld heller..

takk for svar :)

HI

Skrevet
skal prøve å forklare. Når jeg legger meg på kvelden, så kan jeg plutselig få ganske kraftige lyder i ørene, nesten så de på en måte tetter seg og lyden blir isolert inni ørene. det er ingen andre som hører det. i går varte det ganske lenge, og jeg hadde veldig urolig søvn i natt :( Det var høyt og det kom smellelyder på en måte, så jeg skvatt. hva er det her?

Jeg kan tvinge frem lyder, musikk og annet hvis jeg mediterer, men slike lyder du beskriver har jeg ikke vært borti. Hvis dette er noe som skjer ofte ville jeg tatt en tur til legen. Det kan jo være så enkelt som trykkproblemer, tette øreganger, ørevoks som har satt seg fast eller noe annet som kan fikses på 5 minutter.

Skrevet

Du er ikke tett i ørene, forkjøla eller har væske i mellomøret eller no'? Jeg vet ihvertfall at når jeg er forkjøla og litt tett i ører og bihuler og legger meg ned så kan det både knitre, poppe, smelle og suse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...