Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 For være helt ærlig tror jeg ingen av dem er spesielt medfødt intelligente, og mye av det de sier syns jeg egentlig virker ganske tillært. Ari Behn syns jeg virker som har mye mellom øra. Mest i kongehuset, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Av alle så tror jeg at Sonja og Haakon er de smarteste. Så kommer Marius og deretter Mette-Marit og Harald.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Mette Marit var en gang ung og dum, men har vokst med årene. Dessverre har stormannsgalskap skygget for noe, mn henne er det håp for. Martha derimot går det motsatt vei med. Hun burde snart settes ut og glemmes, tilfeller som henne ble før i tiden gjemt for offentligheten, og det med rett grunn. Hun skjemmer ut Norge.
♥Nemi♥ Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes de virker intelligente på hver sin måte. Det at Märtha tror på annet enn noen andre, trenger ikke å bety at hun ikke har noe mellom ørene. At Mette-Marit var under hard storm i ungdomstiden, trenger heller ikke å bety at det var hjernen som manglet. Ari har jeg derimot ikke sansen for. Synes ikke utspillene han har sagt, har vært noe å rope "hurra" for.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Tror ikke hverken Marha eller Mette-Marit er dumme, så vidt jeg har forstått har f.eks Mette-Marit fått gode resultater på studiene hun har tatt etter at hun ble kronprinsesse.. Men de virker veldig forskjellige, og jeg har personlig ikke helt sansen for disse overnaturlige tingene til Martha. Ari Behn har røyka for mange sokker altså, han er helt blåst i både væremåte og hvordan han uttrykker seg. Han er rett og slett flau.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Tja, hvem som er mest intelligent av Mette-Marit og Martha beror på hvilket øye man ser det med. Begge to har hatt livserfaringer både på godt og vondt, men dessverre for Mette-Marit så blir hennes arbeid overskygget av de klærne hun bærer. Media er mer interessert hvor mye klærne hennes koster enn hva hennes jobb innebærer. Marha har jeg fått mer sansen for og jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun klarer å ha et forhold til Ari Behn, men kanskje hun får hjelp av englene sine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå