Gå til innhold

Saaaaalg på pomp de lux!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 70% på alle klær på pompdelux.no. Løp og kjøp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt noen kroner der nå ja :) Begynner å bli litt slunkent for varer der nå da...

Skrevet

Ja, jeg har ventet på dette salget en stund nå. Var inn og sjekket i romjula, da var det ikke begynt. Så var jeg inn igjen i dag, og det var ganske utplukket. Litt irriterende... men fikk nå kjøpt noen plagg.

HI

Skrevet
Ja, jeg har ventet på dette salget en stund nå. Var inn og sjekket i romjula, da var det ikke begynt. Så var jeg inn igjen i dag, og det var ganske utplukket. Litt irriterende... men fikk nå kjøpt noen plagg. HI

Salget startet før jul- kjøpte masse på 50 % som lå under juletreet

Skrevet
Ja, jeg har ventet på dette salget en stund nå. Var inn og sjekket i romjula, da var det ikke begynt. Så var jeg inn igjen i dag, og det var ganske utplukket. Litt irriterende... men fikk nå kjøpt noen plagg. HI
Salget startet før jul- kjøpte masse på 50 % som lå under juletreet
Hmmm, da har jeg nok ikke sett godt nok etter.... Irriterende:-(

HI

Skrevet

Kjøpte en del til halv pris tidlig i desember og fri frakt var det også. Fikk varene før jul. Allerede da var det utplukket.

Skrevet

Bør begynne å følge bedre med, skjønner jeg. Ganske utplukka nå... :-)

Skrevet

Kjøpte en del allerede før jul på 50% jeg også. Men det var fremdeles litt igjen nå så jeg - bl.a. noen bukser som hadde vært supre til minstefrøkna :)

• 2 år senere...
Skrevet

Når kommer det 70% salget, noen som vet?

Anonymous poster hash: 57343...e5d
Skrevet

Er det ikke det da? Uansett ikke noe vits i nesten. De har jo ingen fine farger igjen ;)

Anonymous poster hash: cce5d...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...