Gå til innhold

Noen har peiling og har barnevogn dilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår er på vei ut av bagvognen sin (har liten bagdel på vognen han har nå) og sportsdelen er kun vendt fra meg! i og med gutten kun såvidt er 4 mnd, har jeg lyst til å ha han vendt mot meg en stund til (gjerne i bag også)... har derfor sett på bugaboo cameleon.. fulgt med på finn.no en stund, og nå kommet over en 2010 modell til 4.000,-. Er dette en god deal? det følger også med vinterhjul....

Jeg tenker at jeg sikkert kommer til å selge den mot høsten/vinteren neste år, tror dere jeg kommer til å tape mye på den da? ser andre eldre vogner ligger ute til samme pris - gjerne høyere i pris også..

Hjelp, er så rådvill! og må bestemme meg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, De baggene er relativt små. Og å trille med så små hjul foran? Kunne ikke ha falt meg inn, tenk deg over fortauskanter, sten i veien. På stier osv..

Skrevet

Vi har brukt vår chameleon helt frem til gutten vår var 3 år, da ble sittedelen litt for liten til gutt + dun pose :)

Du får kjøpt vinterhjul som er statiske og funker veldig bra på vinterføre - vi brukte dm hele forrige vinter.... ;-) du må være litt obs på fortauskanter med de småhjulene men det er en vanesak.

Elsket at jeg kunne snu delene, at jeg kunne bære vognen på trikken, at den tar liten plass og at dn kan vende rundt hjørner kjapt. Så vi har vært fornøyde! Brukte også vinterhjulene for tur i marka, eller vendte vognen slik at de store hjulene kom først.

Se på behovene dine før du bestemmer deg. Vogna passet perfekt for oss :)

Skrevet

Vi har brukt vår chameleon helt frem til gutten vår var 3 år, da ble sittedelen litt for liten til gutt + dun pose :)

Du får kjøpt vinterhjul som er statiske og funker veldig bra på vinterføre - vi brukte dm hele forrige vinter.... ;-) du må være litt obs på fortauskanter med de småhjulene men det er en vanesak.

Elsket at jeg kunne snu delene, at jeg kunne bære vognen på trikken, at den tar liten plass og at dn kan vende rundt hjørner kjapt. Så vi har vært fornøyde! Brukte også vinterhjulene for tur i marka, eller vendte vognen slik at de store hjulene kom først.

Se på behovene dine før du bestemmer deg. Vogna passet perfekt

for oss :)

Ps. Han er nå nesten fire og vi bruker vogna fortsatt innimellom men uten dunpose:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...