Gå til innhold

hva skal maibabyene hete?


Brno 08,09, + 12:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillejenta i magen skal hete Sofia:) Jeg har en William og Olivia fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp her..;) vi har ikke fortalt noen kjente om navn på lillepia, så derfor spør jeg dere til råds, siden det står i mellom to mellomnavn..:)

Hun skal hete Lily, det er bestemt.. Men.. Enten Lily Isabel eller Lily Olivia (som faktisk er mellomnavnet til begge mine bestemødre).

Hva synes dere klinger best?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp her.. ;) vi har ikke fortalt noen kjente om navn på lillepia, så derfor spør jeg dere til råds, siden det står i mellom to mellomnavn.. :)

Hun skal hete Lily, det er bestemt.. Men.. Enten Lily Isabel eller Lily Olivia (som faktisk er mellomnavnet til begge mine bestemødre).

Hva synes dere klinger best? :)

 

Som du ser har jeg en datter som heter Olivia, så jeg synes jo det er vakkert:) Samtidig liker jeg Isabel veldig godt, og om jeg ikke hadde hatt en niese som het det kunne det vært aktuelt for oss også..:) Så begge alternativer er nydelige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp her.. ;) vi har ikke fortalt noen kjente om navn på lillepia, så derfor spør jeg dere til råds, siden det står i mellom to mellomnavn.. :)

Hun skal hete Lily, det er bestemt.. Men.. Enten Lily Isabel eller Lily Olivia (som faktisk er mellomnavnet til begge mine bestemødre).

Hva synes dere klinger best? :)

 

 

Lily Olivia, helt klart. Blir litt tungt med Lily Isabel ettersom y og i uttales nesten likt... Dessuten liker jeg Olivia mye bedre enn Isabel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...