Zana123 Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Måtte bare si det, etter å trillet to lange turer i dag. En i regn og hagl, og en nå i sludd som kommer sidelengs! Hva gjør man vel ikke for at babyen skal få sove nok... På siste turen var det så dårlig vær at hunden nektet å bli med!! Håper på bedre trillevær i morgen.
zassy☆ Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Hehe måtte trekke litt på smilebåndet, ser for meg hunden som sitter igjen i døra og ikke hæler å gå ut Så flink du er!! Kjempesnill og flink mamma
Zana123 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2012 Takker :-) Hunden lå krøllet sammen oppå teppet mitt i sofaen nå jeg kom inn fra tur og hun så veldig fornøyd ut!
Madolyn & Muffin Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Haha, husker når jeg var ute og trilla poden i all slags vær i sommer. Kom skikkelig styrtregn fra ingensteds og til alt hell hadde jeg med regntrekk til vogna! Men selv hadde jeg selvfølgelig hvit singlet med svart amme-bh under, korte shorts og sandaler... Kom hjem og var søkkvåt; ammebh'en hadde farget av så fælt at jeg måtte kaste trøya, og jeg så helt Emo ut med digre svarte mascararinger/vifter rundt øynene.. Kunne nok vri en halv liter vann ut av shortsen... Så helt sikkert klor gæren ut der jeg tasset i rolig tempo i sprutregnet, mens jeg ble dritvåt.... "Bare ungen sover", var mitt mantra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå