Gå til innhold

Herregud - kan de ikke la den mannen være i fred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at han er en profilert politiker, men det får da være grenser. Han står jo der og griner - og de trykker kameraet opp i fjeset hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har alltid likt å være i rampelyset og ikke vist nåde når andre har "drete på drager", så da får han tåle det når det blir rettet mot seg selv også.

Skrevet
Carl I Hagen. TV2 nyhetene.

Vel, what goes around, osv... Det var en tragisk hendelse som han sikkert ikke mente, men han har jo ikke akkurat vært den mest medfølende mannen i media selv tidligere.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg er enig med deg HI. Vi trenger ikke være like ille selv og det er fullt mulig å vise litt varsomhet nå andre har vært i en ulykke eller gjort noe som ikke er helt bra.

Skadefrohet er aldri sjarmerende.

Skrevet

Helt enig med HI, ulykker skjer med hvem som helst. skjønner meg egentlig ikke på paret som stiller slik opp heller jeg da.

Skrevet
Greit at han er en profilert politiker, men det får da være grenser. Han står jo der og griner - og de trykker kameraet opp i fjeset hans.

Jeg visste det var Carl du snakket om før jeg leste innlegget. HELT ENIG HI!!

Skrevet

Har ikke kona også kjørt litt uskikket før??

Ned slottstrappene fordi hun trodde det var vei??

Dette var mye verre, men må flire litt...

Skrevet
Helt enig med HI, ulykker skjer med hvem som helst. skjønner meg egentlig ikke på paret som stiller slik opp heller jeg da.

Helt enig. Jeg fatter ikke at paret gidder å stille opp i media med dette.

Skrevet

Hadde de refleks?

PRkåte folk.

Skrevet

Samme tenkte jeg #12. De har garantert bare gått rett ut i veien uten refleks. Det er ikke sjelden man ser folk som gjør det altså!

Skrevet

Trist at de som ble påkjørt valgte å selge "sensasjonsnyheten" til vg. Det er for meg uforståelig at et par uten refleks, i mørke klær, som ikke ser seg for i det hele tatt når de går ut på veien, velger å fortelle om det. Og at hovedfokuset skulle ligge på at Hagen burde kjøpe henne en ny bukse, siden hun er uføretrygdet og fattig og den hun hadde var ny og ble ødelagt. Det er mye som media har lagt frem på en latterlig måte i denne saken. Og ja, Hagen burde få være i fred nå. Det er helt sykt den måten de har hengt på han for dette.

Skrevet

Ja, sier meg enig i at han bør få være i fred!

Skrevet

Syns det er forkastelig å trykke kameraet oppi trynet på han og henge han ut i media. ENHVER idiot i Norges land skjønner jo at dette var ett uhell og at han ikke gjorde det med vilje.

Latterlig av det paret å stå fram i media som dem gjør. Alt for å få litt oppmerksomhet. Slike byr meg bare imot.

Skrevet

Trist. håper Hagen får masse støtte!

Skrevet

Media gjør visst hva som helst nå for tiden. Ingenting er tabu og ingenting er å gå for langt. Tenker ikke bare på dette, men også ting som da pårørende ba media om å få slippe å se bilde av ABB i jula og en av avisene svarte noe som: Det kan vi ikke love, for om det er noe å skrive om angående den saken, så dekker vi det så godt vi kan, også med bilder. Og nå, når en gammel mann, uansett hva han har jobbet som, gråter etter et sykehusbesøk, viser media igjen hvilke gribber de kan være. Jeg har ærlig talt hatt min del politikerforakt fra tid til annen, men det de nå gjør mot Hagen er umenneskelig. Nå har jeg journalistforakt. Fy skamme seg.

Skrevet

Skulle ønske at noen lagde en støtte gruppe for Hagen på Faceb

Skrevet
Skulle ønske at noen lagde en støtte gruppe for Hagen på Faceb
Det finnes sikkert mer enn en allerede. Ikke at det har noe å si for medias oppførsel...
Skrevet

Nå har jeg ikke sett det aktuelle innslaget, men har jo fått med meg saken...

Med tanke på hvordan Hagen selv har brukt media i alle år, og hvor han uttalt seg direkte ufint om bl.a. Siv Jensen som liksom skal være en god venn og partifelle, så kan jeg ikke si at jeg direkte renner over av medfølelse for mannen...

Jeg er ofte kritisk til hvordan media opptrer, men det er vel ikke denne saken jeg vil dra frem som spesielt forferdelig.

Og for all del - la nå ikke den mannen være i fred, da blir han jo pottesur; han er jo livredd for å bli forbigått.

Skrevet
Nå har jeg ikke sett det aktuelle innslaget, men har jo fått med meg saken... Med tanke på hvordan Hagen selv har brukt media i alle år, og hvor han uttalt seg direkte ufint om bl.a. Siv Jensen som liksom skal være en god venn og partifelle, så kan jeg ikke si at jeg direkte renner over av medfølelse for mannen... Jeg er ofte kritisk til hvordan media opptrer, men det er vel ikke denne saken jeg vil dra frem som spesielt forferdelig. Og for all del - la nå ikke den mannen være i fred, da blir han jo pottesur; han er jo livredd for å bli forbigått.

Hadde du sett det hadde du sansynligvis uttalt deg på en annen måte. Det er forskjell på å be om en uttalelse og på det han har måttet gå igjennom nå. OG jeg er ellers enig i at Hagen er glad i oppmerksomhet og også bør tåle negativ oppmerksomhet, men det bør finnes en grense uansett hvem man er.

Skrevet
Nå har jeg ikke sett det aktuelle innslaget, men har jo fått med meg saken... Med tanke på hvordan Hagen selv har brukt media i alle år, og hvor han uttalt seg direkte ufint om bl.a. Siv Jensen som liksom skal være en god venn og partifelle, så kan jeg ikke si at jeg direkte renner over av medfølelse for mannen... Jeg er ofte kritisk til hvordan media opptrer, men det er vel ikke denne saken jeg vil dra frem som spesielt forferdelig. Og for all del - la nå ikke den mannen være i fred, da blir han jo pottesur; han er jo livredd for å bli forbigått.
Hadde du sett det hadde du sansynligvis uttalt deg på en annen måte. Det er forskjell på å be om en uttalelse og på det han har måttet gå igjennom nå. OG jeg er ellers enig i at Hagen er glad i oppmerksomhet og også bør tåle negativ oppmerksomhet, men det bør finnes en grense uansett hvem man er.

Mye mulig du har rett; jeg har bare lest om saken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...