Gå til innhold

Noen med erfaring med au pair?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde aldri i verden jeg skulle tenke på det en gang, men vi er nå totalt på felgen, mannen min og jeg. Tre barn på fire år, minstemann ekstremt krevende kolikkbarn etc etc. Vi har lite hjelp fra familie og trenger mer hjelp i hverdagen siden mannen min jobber mye.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt det i mange år, og det er vidunderlig. Tidsklemma slipper taket, stresset forsinner, aller blir glade.

Skrevet

Har ei venninne som har hatt au pair. Tror det funket greit. Men de ble veldig lei av å ha et "fremmed" menneske i huset hele tiden.

Altså, fremmed var hun jo i lengden ikke, men heller ikke et familiemedlem. Det tror jeg ble litt slitsomt. Kjemien skal jo helst stemme veldig bra overens.

Nå hadde de ikke egen hybel til henne, så det var sikkert mer merkbart da. Hun var jo sammen med dem og så tv på kveldstid o.l. De var på jobb på dagtid, så de var ikke sammen med henne hele tiden da.

Ut fra de erfaringene jeg har hørt min venninne fortelle om, så hadde jeg ikke valgt au pair selv. Og dersom du/ dere er mye hjemme på dagtid også, så ville jeg ha tenkt meg godt om:-/

Skrevet

Vi har soverom med eget bad og egen inngang i kjelleren. Det er også en kjellerstue hvor hun kan se på tv uten oss.

HI

Skrevet

Da stiller det seg jo litt anderledes:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...