Gå til innhold

Forlenget overgangstønad i seks mnd:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har krav på det?Jeg har mottatt overgangsstønad i 3 år,nå fyller barnet tre år.I jauar.Kan jeg få forlenget overgangsstønad i seks mnd til?Jeg er ikke i utdanning og ikke jobber jeg.har vært i et tiltak n¨.men for tiden er jeg ikke i tiltak og ikke i noe slgs psyiatrisk behandlng.går bare til fysioterapaut en time i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlenget os er for dem som er under utdanning. Eller i helt særegne tilfeller.

Hvorfor jobber du ikke? hvorfor har du ikke startet utdanning? Hva er i tilfelle planen din om seks mnd når du uansett mister os? og hvorfor har du ikke lagt en plan for dette for lenge siden?

Jeg kjenner ikke din situasjon, beklager om jeg er kritisk. Men dette virker bare tafatt og initiativløst.

Skrevet

det kan du ha rett i at jeg er .har ikke jobbet på ti år.vært i nav systemet i en årrekke.sliter som sagt ganske mye. men lurte på om jeg kan ha krav på forlenget overganggstønad i seks mnd til.tror ikke jeg er i jobb om seks mnd for å si det sånn.regner med legen søker uføretrygd nå..

Skrevet

En kan få forlenget os når man er under utdannelse, i påvente av arbeid eller når man er dokumentert syk.

Få legen din til å skrive en legeerklæring og søk du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...