solrose1 Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Hei må bare si jeg syns det har blitt fint her inne jeg..liker de nye stilen/sidene her inne..
Dini Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 *rekker opp hånda* jeg også! =) Og nå kom jo den *liker*-knappen som mange har snakket om, veldig flott =) og man slipper å huske på klokkeslett det og det innlegget en svarer på ble skrevet, for det er jo bare å trykke på svar-knappen =) Og selvfølgelig pleier man jo ha litt oppstarts-problemer, syns de som jobber med BIM er veldig flinke til å ordne opp eller gi svar på hva de holder på med =)
12Januarspire Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Siden er grei nok den, savner "min side" da..
Dini Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Siden er grei nok den, savner "min side" da.. jojo, savner den jeg oså, men som de har sagt så kommer den vel opp så fort de får ting på plass =)
li84 Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Sitter med motsatt følelse... Synes alt er dårlig nå som "min side" er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå