Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Vi skal snart ha barnedåp og må bestemme oss for faddere.. Vi har "brukt opp" alle tanter og onkler på våre 2 første barn.. Lurer nå på om vi skal velge et par av de eldste søskenebarna til babyen denne gangen..,ist for å begynne opp igjen på tanter/onkler som vi har brukt før. Venner har vi også brukt tidligere,men ønsker ikke det denne gangen. Søskenebarna vi vurderer¨å spørre er begge 20 år og single. Flere som har brukt søskenebarn som faddere...er dette "normalt" tror dere..?? Veldig usikker denne gangen..
2 hjertegull :) Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Det går helt fint å bruke eldre søskenbarn, ingen problem
Appelsinpiken Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Er selv fadder på to av mine soskenbarn, og min søster på tre. Her er aldereforskjellen mindre (var 14 år som fadder første gang), men alikavel så stor at vi fungerer som tanter. Er stor stas med fadderbarna, og vi tar oss litt ekstra av "våre" barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå