Kosemosepose Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Uff.... Gruer meg så veldig!! De kommer ikke til å glade!! Men må vel bare hoppe i det....
OptimistHoppa Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Jeg grudde meg også veldig til det (sjefene mine hadde faktisk prestert å si til meg tidlig i høst at det var best om jeg ventet med graviditet(!)), men det gikk over all forventning! Går sikkert bedre for deg også enn du frykter. Lykke til!
Amia Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Jeg kjenner følelsen, det er ikke lett. Forrige gang hadde jeg en annen arbeidsgiver som ikke tok det så bra. Denne gangen gruet jeg meg også veldig (ny arbeidsgiver), men det ble kjempehyggelig mottatt selvom jeg er ganske ny! Håper de klarer å glede seg på dine vegne Lykke, lykke til!!
Kosemosepose Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2012 Takk for lykkeønskninger! Nå er det gjort, og daglig leder tok det veldig fint, gratulerte og var veldig snill. Men en av mine andre sjefer har verken sett på meg eller snakket til meg etterpå. Han går laaange omveier for å unngå å treffe på meg... Dust... Men jeg tenkte nok han ville reagere slik - han har vært redd for å "miste" meg, og sa til meg like før jul at jeg "måtte ikke finne på å få ett til barn nå, dine er akkutar over det værste, og du må ikke få en attpåklatt!" Jaja.... Får vel bare holde ut!
Amia Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Hold ut ja! Selvom det er frustrerende. Merkelig at visse ledere er så trangsynte at de kun klarer å se noen måneder frem i tid hvor vi er borte. Som min sjef sa da jeg fortalte det: " det er veldig kort tid av en karriere man er borte i permisjon". De burde jo klare å tenke lenger. Gratulerer med overstått
babelin Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Så heldig du er som er ferdig med den delen der... Jeg gruer meg også masse!! Har et møte med sjefen min i morgen og da tenkte eg å si det, men syns det er pyton. Er i uke 13. Byttet jobb i mai og synes derfor det er litt tidlig å komme med en slik beskjed!! Men gleder meg jo masse til bebisen kommer, selvfølgelig:) Venter nr 2 og syntes det var like pyton og si det da, med annen arbeidsgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå