Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Hver 1 januar begynner jeg å slanke meg. Blir slankere frem mot sommeren, men rekker ikke å bli helt slank. Tips til hvordan jeg skal greie det denne våren? Og ikke minst holde meg der? Jeg er 170 cm og er slank rundt 68 kg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Jeg begynte å slanke meg 10.januar i fjor og er fortsatt på slanker`n. Eller, livsstilsendring, som jeg kaller det ettersom jeg har lagt om livsstilen og gjør dette langsiktig. Har så langt gått ned 15 kilo + opp 1 kilo i jula. Det jeg har gjort er at jeg spiser frokost hver dag, spiser skikkelig middag hver dag, spiser grønnsaker hver dag, drikker brus og spiser snop kun på lørdag (ikke ubegrenset inntak), drikker vann og mosjonerer hver dag. Det har ikke gått så fort med vekta, men jeg klarer å holde den og jeg går ned jevnt og trutt uten sprekker. Jeg har lagt om stilen til noe jeg kan leve med resten av livet - ikke bare med tanke på vekten, men med tanke på hele helsa mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå