Gå til innhold

Hvor ofte bæsjer du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ca tre dager i uka. Mannen min muligens tre ganger om dagen. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To til tre ganger i uken. Men, jeg er hard i magen. Tror nok det er sunnest å ha avføring en gang om dagen.

Skrevet

Ca en til to ganger om dagen, som regel en.

Skrevet

Hvertfall en gang om dagen.

Skrevet

Som regel en gang om dagen, men det hender jeg hopper over en dag eller går to ganger på en dag også..

 

I snitt bæsjer jeg nok 7 ganger i uken ;)

Skrevet

Det meste er normalt, så lenge det ikke skaper problemer for den enkelte(og ikke er en diagnose innen slike problemer i bunn for mønsteret). Det blir sagt at en ikke bør gå mer enn 3 dager uten å ha avføring, for da skaper det skikkelig obstipasjon(tarmene trekker væske ut av avføringen).

 

Jeg har en diagnose, og har nok avføring 1-6 ganger daglig. Slitsomt på de verste dagene, men har lært meg å leve med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...