Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Her er det ca tre dager i uka. Mannen min muligens tre ganger om dagen. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 To til tre ganger i uken. Men, jeg er hard i magen. Tror nok det er sunnest å ha avføring en gang om dagen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Ca en til to ganger om dagen, som regel en.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Som regel en gang om dagen, men det hender jeg hopper over en dag eller går to ganger på en dag også.. I snitt bæsjer jeg nok 7 ganger i uken
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Det meste er normalt, så lenge det ikke skaper problemer for den enkelte(og ikke er en diagnose innen slike problemer i bunn for mønsteret). Det blir sagt at en ikke bør gå mer enn 3 dager uten å ha avføring, for da skaper det skikkelig obstipasjon(tarmene trekker væske ut av avføringen). Jeg har en diagnose, og har nok avføring 1-6 ganger daglig. Slitsomt på de verste dagene, men har lært meg å leve med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå