Gå til innhold

Når fikk dere dilla og på hva??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enda ikke fått noe dilla, og føler liksom dette et en ting som hører med graviditeten(?!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle som får diller da, og de dillene jeg har hatt har jeg fint klart meg uten også men er seff ekstra kos når jeg får det :P

Svangerskap 1: cockio sjokomelk

Svangerskap 2: plommetomater til ALT

Svangerskap 3: Sushi! (og fortsatt litt plommetomater :P ) og litt salt lakris.

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha plommetomater! også har jeg spist mye epler. så går det litt opp og ned, men hadde en periode hvor prim var det eneste jeg ville ha på maten.

Har utrolig lyst på sushi,men det sies jo så mye forskjellig om det... har du spist det mye *Jenny*?

Skrevet
Har enda ikke fått noe dilla, og føler liksom dette et en ting som hører med graviditeten(?!)

Vel.. jeg har i en tid nå hatt dilla på grus og stein. Føler meg litt patetisk når vi er ute og kjører. Kjørte forbi en haug med grus i dag og det eneste jeg kunne tenke på var å stoppe bilen og løpe hen for å smake på steina.. Fikk vann i munnen av det.. Huff..

Utover det har jeg ikke hatt noen spesielle diller, men syns det holder med den ene rare dilla jeg har :P Hehe, ikke ønsk deg det, kanskje vi er flere "Gulbrand Gråstein"-er her? :P

Skrevet

Har at dilla på rista brød med brunost og kald melk, druer, sure ting, + noen ting jeg KAN klare meg uten men er veeeeldig godt akkurat nå, som stekt tomat og mais med hvitløksmør i bakt potet (nyyyyydelig)

Skrevet

sure ting...sure epler, surt smågodt..hjelper også på kvalmen. og MELK!!!

Skrevet

Sure ting her å :) Surt godteri, helst drops og grønne epler.

Drikker og veldig mye melk. Rundt en liter om dagen.

Forrige gang hadde jeg fullstendig dilla på popcorn. Helst det som du kjøper ferdig poppet i en pose :P Smaker jo bare papp... :o

Skrevet

Sushi og salte drops. Rundt uke 8 tro:)

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Her har jeg dilla på appelsinjuice og sitrooon. En sprut fra den gule sitronflaska i ny og ne er så godt og suurt, haha! :)

Haha, får helt vann i munnen av å skrive det bare. Rare greier. :)

Forrige gang hadde jeg også dilla på appelsin. Glad det er sunne ting jeg fyser på :P

Skrevet

Isbiter, tygger dem sånn at det knaser i tennene...

Skrevet

Så fint dere har sunne ting,

Jeg har dilla på iskald melk, brunost, vaffler,pannekaker, appelsin

Men den største tingen er sjokolade, og det er ikke bra, for jeg klarer ikke holde meg unna.

Skrevet

Hahaa, jeg gleder meg til å se hva tiden bringer. Hvor langt var dere på vei da dillene kom?

Min kjære mormor spist opp tre ullgensere under en av sine graviditeter. En dag hun bare måtte ha ullgarn, spankulerte inn på en strikkeforretning om ba om å få et nøste. "Det spiller ingen rolle hvilken farge det er i, og du trenger ikke å pakke det inn - jeg skal spise det med en gang."

Fabelaktig!

Skrevet

Ifra uke 4-10 ; Kaviar! egg med kaviar! mmm. Ketchup -på alt! ;) og salt.

uke 10-15 ; fortsatt litt kaviar, men nå også appelsiner, sitron (kunne maule hel sitron -slapp forstoppelse da, for å si det sånn... :P)

uke 15-25 ; Fulstendig avsmak ifra kaviar og balsamico. Liker salte ting (ikke godteri), ikke søtt!, elsker fortsatt appelsiner, sitroner og ikke minst klementiner! -Spiste flere kilo i jula :D

uke 25-28; Har du noen gang lagt merke til hvor godt eksos lukter?! -tok meg selv i å stå lenge i parkeringshuset å bare lukte i går... :P hehe.

Ellers er sitrus fortsatt knall. Avsmak ifra sjokolade.

:)

Skrevet

Cola <3

Noe jeg IKKE klarer er sau.

Ordet, lukta, hvordan den ser ut... Alt som lages av sau...

bare jeg så ordet "Får i kål" så brakk jeg meg i en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...