Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Gutten min fyller 6 om ei uke. Skal ha hele bhg hjemme på dagtid, det blir 17 barn i alderen 1-6 år. Han vil kun ha gaveleken og skattejakt, men blir ikke et litt lite? Halen på grisen og stolleken var visst helt utelukket. Tips?
shewolf Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Vet ikke hva gaveleken er- men det finnes jo den hvor man skal fiske etter godteposer (eller poser med leker etc). Den husker jeg fra jeg var liten og elsket den
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Den tiden bursdagen varer (2 timer?) går utrolig fort, når de skal spise og åpne gaver og ha tid til å leke også. Vi har gjort det slik: Ønske alle velkommen, og leke til alle er kommet, flasketuten peker på om hvem som skal gi gaven sin (alle sitter i ring). Så mat og dessert med en gang etter maten, og så leking. Når det er litt tid igjen, stiller alle seg i kØ, og de må slå 6 på terning for å få godteposen sin. Det har vært stor suksess, og jenta vår på 9 elsker å ha hjemmebursdag.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Ungene har mer enn nok med å frese rundt og leke med lekene til bursdagsbarnet, gå på oppdagelsesferd i huset osv. De girer seg opp og kan være vanskelig å få til å konsentrere seg om en lek.. Spisingen tar litt tid, også er det greit å ha fisking etter godteposene eller pinjata med godteposene i. En ting som har vært populært her er ballonger med snop inni, har presset inn små ting som karameller o.l. før jeg har blåst de opp og knytet. Så må de tråkke på ballongene og smelle dem for å få tak i snopet, men det passer nok best til litt større barn enn 1-åringer? Hvit papirduk og fargestifter på bordet har også vært gøy, alle tegner på plassen sin. Men så mye organisert lek ville jeg ikke hatt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Takk for tips:-) Han blir 6 år. Godteri i ballong skal prøves ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå