Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 tenker på de pillene.? lyst til og prøve de. noen erfaring??
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 gikk ned 3.5kg. fra 70 til 66.5..er 170cm høy
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 tenker på de pillene.? lyst til og prøve de. noen erfaring?? Med tanke på at de samtidig anbefaler sunt kosthold mens du tar tabletten er det nok kostholdsendring heller enn tablettene som gir vektnedgang... Legg om kosten og spar pengene.. Anbefaler roedeklubben, gratis og god..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 funka ikke på meg... men har nå gått ned 27 kilo på egenhånd så di skal bare ha alle di slankeprodukter som di vil... ikke noe som jeg biter på flere ganger for å si det sånn!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Fungerer ikke å slanke seg ved bruk av piller...... Eneste som hjelper er at forbruket overstiger inntaket. Dvs spis mindre, tren mer! Kan godt hende det finnes piller som hjelper deg på vei, men du får ingen effekt bare av piller.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Funket ikke på meg i det hele tatt! Jeg vet også om en annen som prøvde de. Hun sa at hun ikke gikk ned, men at hun fikk celulitter. Vet ikke om det er sant, men det var det hun sa...
Fru Eriksen Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Har prøvd pillene og merket ingen forskjell. Har imidlertid ei venninne som prøvde de, og hun var kjempefornøyd...helt til hun sluttet og la på seg alt igjen på rekordtid. Anbefaler heller Grete Roede-klubben eller Grete Roede-kurs. Har gjort underverker for hele kroppen, ikke bare ved å gå ned, men man får i seg de riktige næringsstoffene og kommer i bedre form, så hele kroppen føles utrolig mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå