Gå til innhold

DE LØPER ALLE VEIER!!og jeg kommer meg ikke ut!!HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og vet jeg burde legge meg.Jeg er sliten.Selvmedlidende deppedag.

Jeg har vært alene med knøtta mine siden de var 2 uker gamle.

De er det beste som har skjedd meg, men det er tøft.

Kjenner det ordentlig i dag.

Solastrålene er 1 1/2 år blide og aktive jenter.

Jeg er 30 men kjenner meg som 80.Dårlig kombinasjon..Jeg har blitt -Nei -mamman fa helvete!!Og jeg elsker vanligvis å leke..men nå;Nei.Har et handikap som gjør hverdagen seig og er i sykemelding.Hadde bhg plass til jentene, fikk prioritert plass2 pg.a handikapet mitt.. men barnehagen var kort sagt:dårlig så jeg tok dem ut etter å ha forsøkt noen uker i høst!Neste mandag begynner de i ny og bedre bhg :)Men til da.... *Gråte!!! Noen tips forslag til aktiviteter vi kan gjøre de neste dagene?I Oslo??Takk takk for forslag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du er sliten. Det er slitsomt med tvillinger i den alderen.

Jeg er selv mye alene med mine tvillinger på 2 år.

Hva med åpen barnehage? Da kan de leke med andre barn og du får skravlet litt med voksne?

Har dere en park i nærheten? De stenger vel ca kl 14 så kan dere være der etterpå?

Som tvillingmamma selv ser jeg problemet med å dra alene med de på åpne plasser. Blir ikke kos av å løpe etter de i alle retninger.

Som trøst får jeg heller si at det blir lettere:)

Lykke til.

Skrevet

Stor forståelse fra meg som også har tvillinger. Det er nok ingen trøst nå, men det blir mye lettere når de blir 3 år! Er det ingen inngjerda lekeplasser i nerheten? Alliere deg med ei venninne eller to?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...