Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Sitter her og vet jeg burde legge meg.Jeg er sliten.Selvmedlidende deppedag. Jeg har vært alene med knøtta mine siden de var 2 uker gamle. De er det beste som har skjedd meg, men det er tøft. Kjenner det ordentlig i dag. Solastrålene er 1 1/2 år blide og aktive jenter. Jeg er 30 men kjenner meg som 80.Dårlig kombinasjon..Jeg har blitt -Nei -mamman fa helvete!!Og jeg elsker vanligvis å leke..men nå;Nei.Har et handikap som gjør hverdagen seig og er i sykemelding.Hadde bhg plass til jentene, fikk prioritert plass2 pg.a handikapet mitt.. men barnehagen var kort sagt:dårlig så jeg tok dem ut etter å ha forsøkt noen uker i høst!Neste mandag begynner de i ny og bedre bhg :)Men til da.... *Gråte!!! Noen tips forslag til aktiviteter vi kan gjøre de neste dagene?I Oslo??Takk takk for forslag!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Skjønner godt du er sliten. Det er slitsomt med tvillinger i den alderen. Jeg er selv mye alene med mine tvillinger på 2 år. Hva med åpen barnehage? Da kan de leke med andre barn og du får skravlet litt med voksne? Har dere en park i nærheten? De stenger vel ca kl 14 så kan dere være der etterpå? Som tvillingmamma selv ser jeg problemet med å dra alene med de på åpne plasser. Blir ikke kos av å løpe etter de i alle retninger. Som trøst får jeg heller si at det blir lettere:) Lykke til.
BeaChr. Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Stor forståelse fra meg som også har tvillinger. Det er nok ingen trøst nå, men det blir mye lettere når de blir 3 år! Er det ingen inngjerda lekeplasser i nerheten? Alliere deg med ei venninne eller to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå