Gå til innhold

Noen med erfaring med Miniform til baby med kolikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4 uker gamle baby har kolikk og jeg vurderer å prøve miniform. Virker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror noen har effekt av det, men det gjorde ingen forskjell her da min hadde kolikk.

Hadde jeg visst det jeg vet nå, hadde jeg ringt rett til kiropraktoren (som spesialiserer seg på småttiser) og fått han til å knekke på plass det som ganske sikkert er låsninger.

Kiropraktoren som vi besøkte, var enormt flink, og sa at de fleste småbarn burde ta seg en tur til en kiropraktor, for det er veldig vanlig at de har låsninger som følge av hard medfart under fødselen.

Skrevet

Må bare fortelle deg om min gode erfaring med sykling!!Mine tvillingjenter hadde også mye luft og magestyr(er det hvis de gråter mer enn 3 timer daglig pga magevondt i en minst en uke det kalles kolikk fortsatt?) Fra den første dagen vi "sykla ble det bedre....Det åpnet med et brak!Ene jenta mi feis så hele blikka må ha hørt det..haha!!Skvakk skikkelig men var jo en super og symbolsk måte å sette i gang opplegget meg sykling,,Instruks:Hold rundt barnets legger ogmens det ligger på rygg på gulvet!Sykle rolig i store bevegelser og "press" lett knærne mot barnets mage(det var da det smallt)..Syng og kos dere mens dere sykler!Lykke til <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...