Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Ei venninne av ei bekjent av meg har akkurat fått barn og hun heter det vi har lyst at vårt barn skal hete. Det er et utrolig uvnalig navn og jeg har aldri hørt om noen andre som heter det. Ville dere latt være å velge navnet pga. fb bekjente? Det er ikke ei jente jeg kjenner, men jeg vet hvem det er og jeg kjente broren hennes før...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Det hadde ikke brydd meg iallefall når det er så perifert Selv har vi et navn på topp som ligner veldig på en av mine venniner sin sønn (ikke helt likt), men selv det bryr meg ikke. Sønnen min skal ha det navnet jeg velger resten av livet, og realistisk sett så er det ikke sikkert at vi er venninder om 20år alikevel... Så lenge det ikke er familie, for da blir det litt rart i mine øyne...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Det hadde jeg ikke brydd meg om!! Syns det hadde vært noe annet hvis du skulle være med de hver uke. Men det er jo bare noen som du vet så vidt hvem er:P
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Hvis du syns det er ubehagelig, kan du jo bare slette de som venner nå, så ser de det ikke når du får ungen din Virker jo ikke akkurat som det er dine aller nærmeste venner. Kall ungen det du vil!
mamma3333 Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 ÅÅh. Jeg hadde nok droppa det. Men sÅ eliminerer jeg alle navn jeg vet om noen som heter.. viss man skal eliminere alle navn man vet noen heter, blir det ikke da veldig vansklig Å finne navn, mÅ finne pÅ noe sjøl da? er oppvokst der barnebarna het det samme som besteforeldrene og navn har vert tradisjoner, sÅ om noen heter det samme er ikke det noe problem for meg, er vel mer et problem viss en skulle finne et navn noen ikke hadde....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Blås i det hvis dere er perifere venner
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Jeg kommer sikkert til å ha slettet meg fra facebook innen den tid allikevel. Jeg er ikke venninne med henne på fb, vi har rundt et dusin felles venner og det er ingen av de jeg er sammen med til daglig heller. Vi får se hva det blir til. Vi har heldigvis god tid på å bestemme oss.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Jeg kommer sikkert til å ha slettet meg fra facebook innen den tid allikevel. Jeg er ikke venninne med henne på fb, vi har rundt et dusin felles venner og det er ingen av de jeg er sammen med til daglig heller. Vi får se hva det blir til. Vi har heldigvis god tid på å bestemme oss. Hi forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå