Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Enten man har babyen i egen seng eller samsover vil det jo lekke melk. Bruker dere bh eller har dere bare en handduk under dere? Lurt på dette lenge...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Sover i amme-bh(uten spiler) med ammeinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Sover i ammebh med innlegg på et håndkle. Det hender vi sovner begge to, og da lekker jeg masse. Babyene har et par ganger våknet og skriki forsi det står en stråle og spruter de i ansiktet.
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Amme bh uten spiler, med innlegg. Heldigvis sluttet jeg å lekke ganske fort.
Novadona Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Ammer nå min nummer to, men lekker aldri. vi samboer mange timer hver natt. Tror faktisk utdriving er dårlig hos meg. Lekker ikke fra pupp nr to når den ene blir spist fra heller.
Storebror & Lillebror Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Sover også med amme-bh og innlegg.
novembergutt <3 Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Jeg klarer ikke å sove med bh. Så jeg bruker engangstruser fra Sykehuset, for å holde ammeinnleggene på plass. Jeg lekker mye, når babyen spiser spruter det ut som bare det fra den andre, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå