123lok Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 jg vet jeg kun kan få et endelig svar på dette ved hjelp av en test.... men jeg blir helt gal av å tenke på dette!!!! jeg sluttet på p-piller for ca 6 uker siden... og fikk menstruasjon ca 1 uke etter.. nå er det altså 5 uker siden mensen! og jeg hadde regelmessig mens før p-pillene... i tillegg er brystene mine vonde, eller rettere sagt brystvortene.. de er så ømme at alt gjør vondt, til og med bh'en.. og slik har jeg aldri hatt det rundt mentruasjonstiden. i tilleg får jeg alltid smerter når mensen nærmer seg, men ingen tegn til det enda.. er dette grunnet p-pille slutt, eller er jeg muligens gravid?? ........
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 jg vet jeg kun kan få et endelig svar på dette ved hjelp av en test.... men jeg blir helt gal av å tenke på dette!!!! jeg sluttet på p-piller for ca 6 uker siden... og fikk menstruasjon ca 1 uke etter.. nå er det altså 5 uker siden mensen! og jeg hadde regelmessig mens før p-pillene... i tillegg er brystene mine vonde, eller rettere sagt brystvortene.. de er så ømme at alt gjør vondt, til og med bh'en.. og slik har jeg aldri hatt det rundt mentruasjonstiden. i tilleg får jeg alltid smerter når mensen nærmer seg, men ingen tegn til det enda.. er dette grunnet p-pille slutt, eller er jeg muligens gravid?? ........ Det kan være en reaksjon på at du har sluttet på p-pillene, og det kan være du er gravid. En test er det som vil gi deg den rette indikatoren på hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå