Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jg vet jeg kun kan få et endelig svar på dette ved hjelp av en test.... men jeg blir helt gal av å tenke på dette!!!!

jeg sluttet på p-piller for ca 6 uker siden... og fikk menstruasjon ca 1 uke etter.. nå er det altså 5 uker siden mensen! og jeg hadde regelmessig mens før p-pillene... i tillegg er brystene mine vonde, eller rettere sagt brystvortene.. de er så ømme at alt gjør vondt, til og med bh'en.. og slik har jeg aldri hatt det rundt mentruasjonstiden. i tilleg får jeg alltid smerter når mensen nærmer seg, men ingen tegn til det enda..

er dette grunnet p-pille slutt, eller er jeg muligens gravid?? ........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja....

eller nei.....

Skrevet
jg vet jeg kun kan få et endelig svar på dette ved hjelp av en test.... men jeg blir helt gal av å tenke på dette!!!! jeg sluttet på p-piller for ca 6 uker siden... og fikk menstruasjon ca 1 uke etter.. nå er det altså 5 uker siden mensen! og jeg hadde regelmessig mens før p-pillene... i tillegg er brystene mine vonde, eller rettere sagt brystvortene.. de er så ømme at alt gjør vondt, til og med bh'en.. og slik har jeg aldri hatt det rundt mentruasjonstiden. i tilleg får jeg alltid smerter når mensen nærmer seg, men ingen tegn til det enda.. er dette grunnet p-pille slutt, eller er jeg muligens gravid?? ........

Det kan være en reaksjon på at du har sluttet på p-pillene, og det kan være du er gravid. En test er det som vil gi deg den rette indikatoren på hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...