Gå til innhold

Skulle ønske jeg hadde venner ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å ikke ha ordentlige venner. Er så LEI falske folk!

Har ei venninne som snakker møkk om ei anna hele tiden osv., men dagen etter er de på kafè osv. sammen. Lurer på om ho snakker møkk om meg da også. Jeg vet at jeg bare er reserve for hun også.

Skulle ønske noen ville være vennen min, hvertfall bare en ...

Går alene hver dag med babyen. Eneste vennen jeg har er mannen min. Barselgruppe har jeg ikke vært på for når den var kunne jeg ikke og når den er neste gang aner jeg ikke.

Skjønner ikke hva jeg gjør galt jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du da?

Skrevet

ta kontakt med helsestasjonen å få nr til en av de andre mødreen du!

Det er ikke lett å være alene.

hvr bor du?

Skrevet

litt langt vekke for meg som bor i stavanger

Men du må stole på deg selv å ikke bry deg om hva andre sier. Ta et oppgjør med denne venninen din å vis at du har ryggrad å beni nesen din.

Skrevet

Litt langt vekke fra meg også desverre :( Men sier som hun over her at du må stole på deg selv... Og så må du jo finne ut når neste barselgruppe er, kanskje det er noen av de andre der du kommer til å Få god kontakt med :)

Skrevet

Gå på babykino, babysang, babysvømming osv for å møte folk! Der kan du få mange gode venner! Jeg har fått masse nye venner slik. Inviter på cafe, på en tur el. Ikke vær redd for å si at du ikke kjenner noen med barn på samme alder, og at du gjerne vil bli kjent. Småbarnsmødre er (etter min erfaring) veldig inkluderende!

Skrevet

Hei, du!!

Jeg bor også i Østfold og har plass til flere venner i livet:))

Men jeg er 39 år og har 4 barn hvorav minste fyller 4 nå, så kanskje vi er på helt ulikt stadie i lvet, hva vet jeg? :)

Du står uansett fritt til å kontakte meg på pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...