Maitrollet Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Noen som vet hvilke butikker som selger denne? http://www.nestlebaby.com/no/baby_nutrition/products/product_detail.htm?stage=3&r=26&num=10&pci=2 Nestle Fullkornsgrøt naturell fra 8 mnd...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Lurer på om jeg ikke så den på Obs! nå før jul. Men det betyr gjerne ikke at de har den på Obs! over hele landet. Men uansett, alle butikker har stort sett mulighet til å bestille den inn.
mily80 Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 jeg har kjøp den på: mega, coop, meny, Helgø osv tror de har den på kiwi og
Gjest Mamma til 1 +spire <3 Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Har sett den både på rema og kiwi flere steder, men er jo ikke dermed sagt at alle har den likevel.
C.L.H85 Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bor i Drammen og har hittil bare sett den grøten på meny og Ica.... Irriterende å måtte fly byen rundt for VANLIG baby grøt!
Håpefull77 Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bor også i Drammensområdet og finner den på rimi, obs og Meny. Men det er ikke alle Menybutikker som har den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå