Lilje<3 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 hva gjorde dere med hundene deres når dere skulle føde? Vi har en voksen og en unghund. Litt i tvil om hvordan vi skal løse problemet med hundepass og levering. Vil jo helst ikke at typen skal forsvinne under fødsel elr barsel opphold for å lufte hundene. Det er uansett ikke et alternativ da Noen tips?
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 vi har hundelufter som skal ha de:)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Me har svigers når den tid kommer:)
Gullungen <3 Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Vi bor nær mine foreldre som kom og hentet den da vi måtte rushe avgårde midt på natten. Vi hadde avtale med dem så mobilen lå parat ved siden av puta deres
Stella&My+2 Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Ta virkelig ikke med dere hunden i bilen,- ville du gjort det med eget barn anonym? Blir så frustrert over folk som går fra hunder i både bil og som binder de utenfor butikker etc. Mange hunder som er blitt stjålet slik. Allier deg med en god nabo eller venn som kan steppe inn på kort varsel. Vi har skaffet "barnevakt" via svigers som bor en halvime unna. Satser på at de rekker å komme,- ellers møtes vi på veien og overleverer hunden:)
3 små skatter Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Partner må hjem å lufte...sånn er det bare
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Kommer nok til å overleve hunden til mine foreldre, evt lillebroren min når den tid kommer. Aldri i livet om hunden skal være i bila, har termin i august og forhåpentligvis så er det sommertp ut... Så hunden skal være hos noen.
Nutte87+ februar spire! Skrevet 3. januar 2012 #10 Skrevet 3. januar 2012 vi har ikke mindre enn 6 hunder her men vi har en veldig god venninnde som blir å bo her mens vi er på sykehuset =) så da får dem alt det dem trenger =)
OssTre<3 Skrevet 3. januar 2012 #11 Skrevet 3. januar 2012 Får enten naboer eller svigers til å hente vovsen om vi må gå i all hast:) Må jo nesten avtale med noen som kan se til/ ha hunden, at de ev.får en ekstra nøkkel:)
KCJ Skrevet 3. januar 2012 #12 Skrevet 3. januar 2012 Hva med kennel? kanskje vanskelig å planlegge.... men mulig du kan gjøre en avtale med dem?
Lilje<3 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2012 takk for gode tips. vi har alliert oss litt med svigerfar for den voksne hunden. Også blir det nok kennel på unghunden. han er så voldsom og stor så har liksom ikke samvittighet til å sette han hos noen blir vel omtrent samme summen på erstatning som kennel tenker jeg. hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå