Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skal ha verdivurdering av boligen min for å flytte lånet over i en ny bank. Noen som kan fortelle meg hvordan dette foregår? Hva gjør megleren? Skal han se hver krik og krok av huset? Har nemlig ei BOMBA bod som jeg ikke gidder å gå på... tenker å ta en skikkelig aksjon der ei helg når jeg har vært på IKEA å kjøpt meg hyllesystem...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Vi hadde rett før jul, og bodene så han ikke inn i engang. Men kommer kanskje litt an på megleren og boligtype? Han vi hadde er godt kjent her og har solgt mange relativt like leiligheter i dette området. Han så veldig overfladisk på den generelle standarden. Kjennskapen til markedet er nok vel så viktig for verdien som hvor ryddig du har det hjemme.
unnl Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Ja, vil ikke tro ryddigheten har noe å si for verdien. Men liker ikke at folk ser rotet mitt Er egentlig ikke så viktig hva resultatet blir, bare at verdien blir over 900 000 som var den gamle taksten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå