Gå til innhold

sliten, må bare få syte litt ;) Laangt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet nyttårsaften og følte meg i skikkelig dårlig form, var sur og grinete. (har vært igjennom fødselsdepresjon så noen dager kan være tunge osv...) Var sur og grinete gjennom hele dagen, følte meg tung i hele kroppen, ville egentlig bare ligge i senga å sove, men når man har to stykker på 1 og 3,5 år så må man opp og være litt mamma og.

I går var og en tung dag, veit ikke hva det skyldes, bare kjempe sliten, altså vanskelig å forklare, er ikke sliten fysisk, er vel mere psyken for å si det sånn, men veit ikke om noe annet ord enn sliten som jeg kan bruke. Skal sies at eldstejenta er utrolig trassete for tiden, sur, frekk og ja gudene veit, kan virkelig irritere en gråstein nå trur jeg. Hun er nok i en virkelig trasseperiode nå hvis man kan kalle det det, dramaqueen så det holder...hehe....

Jeg sliter og med bihulene mine nå, er konstant tett i hel hue, feberfølelse, men ikke feber og er i dårlig form. SOv svært lite i natt og for første gang gruet jeg meg til å dra på jobb. Jobber på legesenter og visste at det kom til å bli mye i dag da det har vært jul osv, noe det så klart ble. Følte meg ikke på topp, gjorde noen småfeil (heldigvis ikke som har noe å si for pasientene da) surret fælt....hehe....Det beste hadde vært å ligge i senga si, men det kan man jo ikke, eller kan man det? Når jeg ser de pasientene som vi har innom i løpet av en dag så tenker jeg at så lett det er å få sykemelding, "trenger å hvile litt". Sjefen min som da er lege sa til oss uken før jul at han bare skrev ut sykemelding han, så måtte arbeidsgiver til den pasiente da det som måtte komme. Vi bli litt satt ut, for hvis noen av oss to som jobber der er syke så blir det baluba da, blir kalt inn på teppet for å få beskjed om å f.eks. gjøre seg ferdig på do og komme på jobb (dette gjaldt meg da jeg lå hjemme sammen med resten av familien med et magevirus som smittet som bare det) Da er det ikke lett å ringe å si at man er syk eller ha syke barn heller.

Nå er ikke jeg den som tar meg en egenmelding her og der, men kjente at i dag hadde det vært godt å være hjemme, blir kvalm bare å tenke på at i morgen så er det dobbelt så mye på jobb da de som fikk avslalg i dag ringer da og nå sitter jeg her og svette og er ikke i form, både fysisk og psykisk, men bli hjemme det vil jeg jo ikke, da blir hun jeg jobber sammen med alene og det veit jeg er et rent helvete. Har tenkt mange ganger å bytte jobb til der det jobber flere, men så trives jeg såååå godt der jeg jobber og. Kjenner at nå vil jeg ligge i senga mi å slappe av (skal straks legge meg for kvelden nå da) Hadde jeg godt til fastlegen min og fortalt hvorda jeg har det psykisk nå så hadde hun sykmeldt meg en bitte liten stund, for skal ikkke mye til før jeg kan ned i bunnen igjen, men jeg ønsker jo ikke det heller.

Dagens syteinnlegg, måtte bare si det til noen:)

God kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres kjent ut. har vert derselv. alt kjennes som en belastning og ingen ting gir deg overskuddet.

Jeg foreslår at du tar kontakt med legen din før du som helt ligger med knekt nakke å ikke klare noe. Du her to barn som fortjenner en mor som fungere å ikke er sur å sliten heletiden. tro meg ungene merker det!

Da jeg skulle hjjelpe alle å glemte å høre på min egen kropp ende det med tur på sykehuset etter at jeg kolapset i barnehagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...