Gå til innhold

Jeg skal til Kypros med snille mamman min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentetur. Mamma, meg og min datter. Mine sønner kan finne på noe annet. Juhu. Gleder meg. Ok så er det i høstferien, men det er da virkelig noe å tenke på i denne mørke vinteren.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

ALT er verd å tenke på i denne mørke vinterkveld. Alle små karameller av framtida - lunsjen i morgen, frøsåing i februar, vinterferien, bursdagen i mars eller altså høstferien - skal man suge lenge på. Så kult, jenter er best, ingen protest. (Hilsen sneipen)

Skrevet

Hvor på Kypros?

Jeg og frøken-på-allerede-fire var på Kypros sist sommer, Agia Napa. Herlig.

Det var noen partyboyz bak oss i køen på flyplassen som var uenige om hvilket land Kypros var. Var det Hellas eller Tyrkia mon tro? De kom frem til at det var Hellas. Det var ganske festlig, selv frøken-på-fire,-da-tre visste at Kypros var et eget land.

Skrevet

Vi skal til Fig Tree Bay, leste at det var mindre partyfaktor der enn i Agia Napa. Så nå har mamma bestilt, og jeg har bestemt!

Skrevet

Jeg var på Fig Tree Bay-stranda da det smalt i Oslo.

Midt i byen i Napa er det nok ganske høy partyfaktor ja, vi bodde litt utenfor men tok noen turer inn til gamlebyen på dagtid, veldig fin gammel borg der med ekstremt mange nygifte (type "rett fra kirka - snart på festen")-par der som ble fotografert i de gamle ruinene. Damene hadde korte kjoler og så dødzzheite ut, og mennene hadde stram hvit dress, krokodillemønstersko, sleik fra en annen verden og et "jeg er en pulegud"-blikk jeg aldri har sett maken til.

Ganske festlig å observere.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...