Gå til innhold

tv-serier...tips?

Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare innse det. Når det gjelder smak på tv-serier er jeg tydeligvis veldig fjortis og overfladisk. Av filmer og bøker kan jeg godt like dybde og interessante karakterer og intriger, men i serier går det bare ikke i lengden. Jeg ender alltid med å kjede meg og detter av.

Har til nå sett serier som "alle" andre elsker som:

*Sopranos

*The wire

*Mad man

*Braking Bad

*The Office

*Deadwood

ol, men etter alt fra noen episoder til en sesong, så faller jeg av. Det blir rett og slett for kjedelig :/

Serier jeg jeg derimot har lagt min elsk på så langt er:

*Game of thrones (loooove it!)

*Dexter

*Fringe

*Heros

*Big Bang Theory

*Supernatural (ok, den er ikke bra, men sjarmerende)

*True Blood

men alle disse venter vi på at sesongene skal bli ferdige. Vi har også sett de første sesongene av Lost, men den tok litt av, så vi sluttet å se på den. Kunne godt tenke meg tips til andre serien i samme kategori som de jeg har nevnt at jeg liker. Det må altså være en del action og/eller humor, gjerne noe overnaturlig innslag, og helst minst en hovedperson som er veldig "likeable" ;) Har blitt tipset om "once up on a time", men tror kanskje mannen vil sette seg litt på bakbena der :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo glemt Greys anatomy og Frustrerte fruer. Ellers så er jeg enig med deg i nesten alle :)

Skrevet

The wampire diaries - Twilight møter OTH.

Pretty little liars - Søt serie med et snev av mysterie.

Skrevet

Har du sett Entourage, Solsidan og Modern family? Komiserier, godt med en god latter;)

Liker også Sons of anarchy, Tudors, Boardwalk empire, Sopranos, Ken Follett The pillars of the Eart!

Skrevet

Jeg har sett Greys og FF, det glemte jeg å nevne, men det er liksom mer "jente-serier", og det samme er vel Pretty little liars og The vampire diaries også? Vi liker å se 1-2 episoder av en serie sammen på kvelden før vi legger oss, så de må være manne-vennlige også ;) Men takk for tips!

Skrevet
Har du sett Entourage, Solsidan og Modern family? Komiserier, godt med en god latter;) Liker også Sons of anarchy, Tudors, Boardwalk empire, Sopranos, Ken Follett The pillars of the Eart!

Nei, ingen av dem bortsett fra Sopranos. Like første sesong av Sopranos, men så synes jeg at den tapte seg. Skal sjekke ut de andre du nevnte :)

Skrevet
Du har jo glemt Greys anatomy og Frustrerte fruer. Ellers så er jeg enig med deg i nesten alle :)

Enig i at du må få med deg frustrerte fruer. Greys var spennende de 2-3 første sesongene før du merker at alle, absolutt alle, snakker likt. absolutt ALLE snakker likt. da blir det som om ikke en eneste av karakterene har sin egen personlighet. nei det blir for dumt... ser det ennå men er fremdeles like irritert over den sutremåten alle snakker på! :) vanskelig å forklare egentlig. ble bare babling her nå..

Men en serie du absolutt ikke må gå glipp av er NIP/TUCK det er 7 sesonger og jeg begynte nesten å grine når det var over. det er den mest fantastiske serien som er lagt noen gang :)

Skrevet
Har du sett Entourage, Solsidan og Modern family? Komiserier, godt med en god latter;) Liker også Sons of anarchy, Tudors, Boardwalk empire, Sopranos, Ken Follett The pillars of the Eart!
Nei, ingen av dem bortsett fra Sopranos. Like første sesong av Sopranos, men så synes jeg at den tapte seg. Skal sjekke ut de andre du nevnte :)

Du må jo se alle sesongene av sopranos. mange serier har sine "ups and downs" ;)

Skrevet

Vampire diaries er faktisk ikke en jente serie. Jeg og eksen min elsket og se på den sammen;). Det er spenning fra start til slutt i hver eneste episode! Den er faktisk utrolig fengende! Ta en titt:)

Ellers så liker jeg serier som "parenthood" "gossip girl", men det blir kansje litt jentete da:P

Men "Sons of anarchy" el hvordan d skrives igjen:P, tipper jeg mannen din vil like. Utrolig bra serie!

Skrevet

Takker for tips, da skal jeg i hvertfall sjekke ut Vampire diaries og Sons of anarchy :) Lurte litt på Rome også, vet mannen gjerne vil se denne, men jeg er litt skeptisk...

Skrevet

Solsidan er heeelt knall!!!!!!

JEG forelsket meg helt i Brothers and Sisters - kan ikke forklare det, bare elsker den serien. Mannen har sett dem han også, om enn noe mindre engasjert;-) Har alle her ;-)

Ellers kan jeg på det varmeste anbefale en serie som heter OZ. Den digger mannen min også. En ganske rå og tøff fengselsserie. Har alle der også:P

Ellers har vel andre nevnt de som er verdt å se.

:-)

Skrevet

Terra Nova? Har ikke sett denne selv, men hørt mye bra om den..

Skrevet

Takker :) Har i hvertfall mye vi kan sjekke ut nå.

Skrevet
Jeg må bare innse det. Når det gjelder smak på tv-serier er jeg tydeligvis veldig fjortis og overfladisk. Av filmer og bøker kan jeg godt like dybde og interessante karakterer og intriger, men i serier går det bare ikke i lengden. Jeg ender alltid med å kjede meg og detter av. Har til nå sett serier som "alle" andre elsker som: *Sopranos *The wire *Mad man *Braking Bad *The Office *Deadwood ol, men etter alt fra noen episoder til en sesong, så faller jeg av. Det blir rett og slett for kjedelig :/ Serier jeg jeg derimot har lagt min elsk på så langt er: *Game of thrones (loooove it!) *Dexter *Fringe *Heros *Big Bang Theory *Supernatural (ok, den er ikke bra, men sjarmerende) *True Blood men alle disse venter vi på at sesongene skal bli ferdige. Vi har også sett de første sesongene av Lost, men den tok litt av, så vi sluttet å se på den. Kunne godt tenke meg tips til andre serien i samme kategori som de jeg har nevnt at jeg liker. Det må altså være en del action og/eller humor, gjerne noe overnaturlig innslag, og helst minst en hovedperson som er veldig "likeable" ;) Har blitt tipset om "once up on a time", men tror kanskje mannen vil sette seg litt på bakbena der :P

Misfits! En serie jeg fikk se på besøk hos noen venner for noen dager siden. Det er nesten som en britisk versjon av Heroes, men med mer humor og erkebritiske aksenter. Og så er det masse overnaturlig med (ungdommer som får superkrefter etter en storm), samt nye tvister støtt og stadig. Jeg er hekta i alle fall! :)

Skrevet

Anbefaler Warehouse 13, house,Haven, fringe,V,sanctuary, homeland, harry' law, fairly legal, teen wolf og the defenders.

Artige "hjernedøde" serier som er litt originale og ikke rene kopier av alt som man har sett før.

Skrevet

Doctor Who (den nye serien). Strålende!

Det gode livet i Alaska (Northern Exposure)

Dyrlegen (All creatures great and small)

Coupling

Litt ulike sjangre på disse - men meget severdige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...