Marit 27 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg lurer på om jeg får beskjed noe sted hvis noen svarer på mine svar? trodde kanskje det kom der det står varsler eller meldinger men det gjorde edt ikke... hva er i så fall disse varslene?
Lilleprins_6/2-12 Skrevet 13. januar 2012 #2 Skrevet 13. januar 2012 hvis du bruker stor editor når du skriver et svar så har du tre alternativer for innlegg til høyre for ruten der du skriver teksten, på den nederste der kan du krysse av for "Aktiver varsling for svar?" Så når noen andre kommenterer etter deg på innlegget vil det komme på varslene som vises over den ruten øverst til høyre, ( den der det står brukernavn osv og snarveier til populære forum ) Eller du kan trykke på den knappen øverst i hvert emne om å "følg dette emnet" Da vil du få varsel med en gang noen har skrevet noe her Håper du skjønte hva jeg skulle frem til her, er ikke akkurat så flink til å forklare ;P
Marit 27 Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2012 tusen takk!! det skal jeg prøve neste gang jeg skriver noe:) får noen varsler nå men ikke på allt, men har forstått at ting går litt tregt pga det nye layout og sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå