Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Spørs jo helt hva du mener med "mest" da...men rundt uke 10-12 vil alt "basic" være annlagt, og man kan også se etter evt nakkefold(Downs) -noe man ikke får gjort senere. ...og det bør være bevegelse
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Ok, er ikke helt sikker på hva jeg mener med "mest" jeg, men tenker for eksempel på downs syndrom. Har ikke så mye kunnskap om dette, så vet liksom ikke hva man skulle sett, derfor det uspesifikke spørsmålet Så man får med seg det meste da i de ukene? Helst før uke 12 altså? En annen ting jeg lurer på er når man sier uke 12, da mener man f.eks 11+4, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 ja, 12.uke er 11+... Men etter uke 7-8, så bør man se hjerteslag -og da er det like stor sjans for at det går bra, som etter den "magiske" uke 12 Men så tidlig får man ikke sett andre organer, hjertekamre er ikke ferdig utviklet osv..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Uke 11-13 mtp diagnostikk av misdannelser/sykdommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå