Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hvordan så f.eks økonomien ut? Forholdet? Jobbsituasjonen ? Var det ting som ikke var på plass da du var gravid? Hva har endret seg nå når barnet kom? Hva er evt på plass nå som ikke var det da du ble gravid?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Med det første barnet var jeg 20, og eide ikke nåla i veggen. Dessuten var jeg nettopp ferdig med en ubrukelig utdannelse ( dvs. null jobbutsikter). Forholdet til barnefar tok slutt 3 mnd. etter fødsel. Det ble et år med overgangsstønad, før skolebenken igjen. Med mye målrettet arbeid, var jeg etter fem år ferdig utdannet på nytt, og hadde en egenkapital på 800 000. Eneste hjelpen jeg har hatt opp igjennom var barnevakt i ny og ne.En glanshistorie
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Her var egentlig alt klart for et barn! Vi hadde vært sammen i 5 år, kjøpte oss enebolig året før barnet kom, hadde en bil hver, stabile jobber og en hund:) Eneste som har endret seg etter at barnet kom, er at vi giftet oss da hun var omkring 8 mnd... og nr 2 er nå på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå