Gå til innhold

Diller


3 små skatter

Anbefalte innlegg

Har dere fått dilla på noe enda? Er 8 uker i dag og har så sinnsykt lyst på frukt hele tiden....Lager meg store fruktsalater som jeg kan spise i et jafs :) Er bare glad for at der noe sunnt jeg har dilla på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) så bra, det er jo det beste du kan ha dilla på:) har ikke merket no trang selv, men Må ha litt iste fersken hver dag:) jeg er 8+2 idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst på absolutt alt av mat før jeg ble kvalm. Nå må jeg bare passe på å spise ofte så kvalmen holdes i sjakk:-) Men går masse i frukt da heldigvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått samme dilla som da jeg var gravid med 1. mann. Tomater skjært i båter, med masse sitronpepper (Santa Maria) på.

Og dundersalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke dilla på noe spesielt. Så lenge det kan spises, så spiser jeg det.

Må spise noe minst en gang i timen. Ellers drikker jeg sinnssyke mengder med vann. Er 10+1 nå, og har allerede lagt på meg to kilo!!! Jeg er i utgangspunktet slank, men er litt bekymret for vekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>Ingen diller her heller. Er 8+2. Sist jeg var gravid var det brokkoli, halslinser og lukter som var min greie. Lukten av bensin, spylervæske, neglelakk.... mmmmm!!</p>

<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått dilla på noe ennå, men i kveld mått sambo ut å kjøre for å kjøpe en burger til meg. fikk skikkelig lyst på en saftig chees burger og snille mannen min kjørte ut halv elleve om kvelden for å kjøpe en til meg <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noen spes diller, kanskje litt på frukt og når jeg tenker på sjokolademelk så syder det inne i munnen min, hmm! :/

Endret av Rime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har dere fått dilla på noe enda? Er 8 uker i dag og har så sinnsykt lyst på frukt hele tiden....Lager meg store fruktsalater som jeg kan spise i et jafs :) Er bare glad for at der noe sunnt jeg har dilla på. Akkurat slik hadde jeg det med elste jenta mi. Spiste bøttevis av fruktsalat de første mnd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har stort sett lyst på det jeg ser andre lager/spiser :P

 

Matlagingsprogram er et mareritt med andre ord!! Haha. Spiser epler som en helt da...mm....epleee..... Også har meg ei rie med saft-is innimellom. Alt som er saftig!! Vannmelon var rene himmelen å spise i går! Synd det er så dyrt og vanskelig å få tak i her rundt om, på vinterstid.. *sukk*

 

Nei, nå må jeg ikke snakke om sånn lengre....får bare lyst på. (Skjønner endelig hva folk mener når de snakker om "vann i munnen" :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dere med frukt dilla, har dere vært på ul og fått vite kjønn?

Jeg har hatt dilla på mango og pære under hele svangerskapet, venter gutt..:) Får for meg at "frukt&grønt folk" får gutter, mens de som får jenter får dilla på søtsaker og kaker..

Kan dette stemme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 gutter, første graviditet var det frukt og H-melk med oboy.

andre graviditet var det kaker, godte og kjøtt!

så det stemte ikke på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...