Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg liker Livanto og Arpeggio aller best, med drikker alle. Av lungovarianter liker jeg best den grønne husker ikke hva den heter.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Bruker kun lungovariantene, og liker den blå best (husker ikke hva den heter). Den grønne er også god. Den gule er for søt.
pip pip Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg bruker også lungeo mest. Helt klart den grønne, er sterkere. Fortissio lungo heter den. Men bruker noen espresso kapsler som lungo iblant. vet man ikke bør det, men liker ikke å trykke en gang på espresso kopp og etterfylle med varmt vann
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Drikker bare espresso. Liker Indriya best.
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Hvorfor bør man ikke bruke espresso som lungo...? Jeg liker forøvrig den brune og den sorte godt.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jeg drikker mye latte, og bruker ristretto og indrya mest. Også hadde de en limited edition i fjor som het kazar, den likte jeg veldig godt. Ellers synes jeg livanto er best av lungo varientene.
bobbelfru Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 JA den kazar var kjempe god. Jeg trykker to ganger på espresso gjennom en kapsel jeg.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Jeg bruker også espressokapslene som Lungo;) Av og til lager jeg en cortado, og da velger jeg de sterkeste å lage den av. Navnene på kapslene husker jeg ikke alltid. Liker veldig godt den lilla og en lyserosa (Rosebaya??). Av lungovariantene er det nok den grønne som faller best i smak:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Jeg liker den lilla og sorte best jeg. husker ikke navnene!
pip pip Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 jeg fikk høre på nespressobutikken i Oslo at man ikke måtte bruke espresso kapslene som lungo for da kunne man ødelegge maskinen. Så hver gang jeg bruker en espressokapsel som lungo føler jeg at jeg gjør noe galt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå