lilletulla12 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hei, jeg begynner bli så lei denne kvalmen og oppkastet. Plutselig er jeg kvalm og må kaste opp, å den kommer så plutselig. Jeg er 15+6 i dag, og like ille med kvalmen og oppkastet , om ikke værre. Er det noe jeg kan gjøre? Er så sliten, og ligger omtrent rett ut hver dag. Så lite energi, og så giddalaus:/ Hjelp til hva jeg kan gjøre for å bli bedre? Er det fler som sliter? og hvor lenge har/måtte dere gå sånn?
OptimistHoppa Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Jeg sliter også! 16+1 i dag. Og samme som deg - bråkvalmen og oppkastet kommer så brått på at det er vanskelig å være ute blant folk. Jeg kastet opp første gang på dag 5+5 og har slitt siden (altså i over 10 uker). Helt utslitt... Den siste uka har jeg allikevel hatt noen få dager uten oppkast så jeg er optimistisk på at det blir lettere snart:) Har dessverre dårlig med råd, men tror ikke vi får gjort så mye annet enn å prøve å få i oss sunn mat og drikke og litt frisk luft og mosjon når det lar seg gjøre og så bare krysse fingrene for snarlig bedring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå