Ennai Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hadde et gallesteinsanfall i natt. I morges lå det fremdeles å ulmet i magen, men det har gått over nå. Problemet er at jeg har nå nesten 1 grad høyere temp en vanlig.. Vet ikke om det har noen sammenheng med anfallet, men synes det er litt merkelig at det har ulmet i magen i flere timer for så å gå over til litt feber... Men så til spørsmålet.. Hvis det har en sammenheng mellom anfallet og feberen, hvor høy teskel skal jeg ha for å kontakte lege? Har fått beskjed om å kontakte lege/legevakt hvis jeg får feber under anfall, men det er jo etter til meg.. Jeg er slik at jeg ikke drar til lege før jeg Må... Håper noen har svar..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Ville dratt til legen, at du har feber nå kan være tegn på betennelse.
hufsetufs Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har gallestein og har hadd endel anfall, har også fått beskjed om å ta kontakt ved feber. Syns du i allefall burde ringe og snakke med legen din - det er fryktelig dumt hvis anfallet videreutvikler seg til betennelse i bukspyttkjertelen, noe det kan gjøre. Nå mener jeg ikke å skremme deg altså, men jeg mener du burde ringe og snakke med legen/ legekontoret :-)
Ennai Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2012 Takk for svar. Har ikke kontaktet lege enda siden jeg føler meg litt bedre nå. Men jeg skal selvfølgelig følge med på tempen utover dagen. Så fremst ikke tempen går ned men forverrer seg skal jeg kontakte lege
Ennai Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2012 Nå har leg ligget flatt ut siden kl 14 med et anfall... Smertestillende funker ikke.. Legekontoret er stengt og, så blir vel legevakten på meg etterhvert hvis det ikke gir seg snart :-S Hvorfor må dette være så sabla vondt??:-( Måtte bare klage litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå