Ennai Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hadde et gallesteinsanfall i natt. I morges lå det fremdeles å ulmet i magen, men det har gått over nå. Problemet er at jeg har nå nesten 1 grad høyere temp en vanlig.. Vet ikke om det har noen sammenheng med anfallet, men synes det er litt merkelig at det har ulmet i magen i flere timer for så å gå over til litt feber... Men så til spørsmålet.. Hvis det har en sammenheng mellom anfallet og feberen, hvor høy teskel skal jeg ha for å kontakte lege? Har fått beskjed om å kontakte lege/legevakt hvis jeg får feber under anfall, men det er jo etter til meg.. Jeg er slik at jeg ikke drar til lege før jeg Må... Håper noen har svar..
AcW Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Når jeg hadde galleannfall og feber så var det blitt infeksjon, og det er greit og behandle tidlig så man slipper sykehusinnleggelse eventuelt hasteoperasjon. Det er iallefall kjempevondt, jeg hadde anfall i 5 dager (var betennelsen som gjorde det) før operasjon fant sted. Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til lege, er ikke gøy om man blir skikkelig dårlig og hasteoperert. Tenker det er veldig greit og utelukke innfeksjon. Krysser fingrene for at du ikke har betennelse God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå