Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Men hvor finner jeg det i den størrelsen? Det er jo stort sett bare todelt i den str jo... Håpte å slippe å betale 1000vis for det også...
Galskapens overhode Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 sånn bevernylondress på Europris. Evt på sparkjøp.De er ikke så dyre. Jenta mi er også 8 og bruker str 146. Men hvis han bruker 128/134 er det ganske mange andre dresser å få tak i. Name-it, reflex, friends, B&G.. osv
Gjest Filifjonka Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Min åtteåring fikk hel dress i høst, kjøpt på nærmeste sportsbutikk (MX-sport). De hadde to typer, en til ca 1000 kr og en til 449 kr. Europris har rimelige dresser, og stort sett alle kjedebutikker (HM, Cubus, Kapp Ahl).
soleia Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Min lange nevø på 8 har kjeledress som er kjøpt hjå forhandlar av yrkesklede, men eg hugsar desverre ikkje merket. Det er ein varm og slitesterk dress til 600 - 700 kr.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 9åringen fikk seg heldress fra europris for ett år siden. Hun er veldig fornøyd:) Den er mye brukt. Slitesterk, forholdsvis vanntett og fin.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2012 Takk for gode tips folkens, vi får ta en bytur en dag rett og slett:-)
camilla^ Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Felleskjøpet, europris, tools, byggmakker har varmedresser. Vi har fra europris og felleskjøpet her i huset og er veldig fornøyd med våre. Europris sine er billigere men de holder det de skal. De er ikke like holdbare, men den ene vi har har overlevd to aktive vintre med ett barn og neste er klar for den. Den andre vi hadde tok kvelden etter skoletur med bålgrilling, jeg gadd ikke å begynne å lappe hull.....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Jenta mi på 8 år har dress fra Cubus. Betalte 200 på salg
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 ellers så har du sportsmann de har også dresser-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå