Gå til innhold

ipad 2 el samsung galaxy tab?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best. Og burde jeg kjøpe tab sidenjeg har samsung galaxy s2 telefonen?

Noen med bittelitt mer peiling enn meg her el? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kjenner jo android, men på den andre siden så er ios så likt android at du vil ikke ha noen problemer med å bruke den.

Anbefaler at du går inn på amobil.no, tester, nettbrett og leser deg frem. Jeg har ipad og er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Jeg har iphone, og det eneste som irriterer meg med den er at jeg ikke alltid får se diverse videoer pga noe sånt flashplayer ikke virker på apple sine produkter.

Skrevet

Jeg er svoren android-fan, så jeg vil anbefale Tab'en. Jeg skjønner ikke bæret av iPad/Phone, fatter ikke at det er nødvendig å gjøre enkle ting så innvikla....

Skrevet
Jeg er svoren android-fan, så jeg vil anbefale Tab'en. Jeg skjønner ikke bæret av iPad/Phone, fatter ikke at det er nødvendig å gjøre enkle ting så innvikla....

Liksom litt i mot det alle andre sier du. Apple er veldig brukervenlig, men har ikke så mange muligheter som adroid. På den andre siden så har du heller ikke så mange muligheter å rote det til.

Skrevet

Har samsung sin og er meget fronøyd :) eneste problemet jeg har støtt på er at den kan slite litt med ustabilt nett

Skrevet

Har bestillt meg en samsung galaxy tab 10.0 fra komplett.no jeg nå!:). hååååper jeg blir fornøyd. Visst ikke har jeg jo retur rett.. Ustabilt nett altså? hmmm

Skrevet

ingen flere med innspill? Jeg er litt "bekymret" for at jeg har gjort et feil valg nå :/.. Men de er vel bra begge to? Men vil jo gjerne ha den beste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...