Mikkemafian Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Nå er målsettingen satt. Tilbake til før svangerskapsvekt innen 1. juni! (10 kg)tredemølla er i kjelleren og jeg er i gang (snart) Dette har jeg gledet meg til lenge!!
Mikkemafian Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2012 Gjennomført 32 minutter gange/jogging og litt løping til slutt! Det var nydelig:) Har ikke bevegd meg på den måten på over et år, og jeg har savnet det... Trilleturer blir liksom ikke helt det samme for meg. Så nå er det litt styrketrening før jeg hopper lett og elegant inn i dusjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå