Gå til innhold

Den arabiske våren


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det omtales jo så positivt i nyttårstaler og media generelt. Men hva med det som faktisk skjer da? Atomvinteren disse landene går inn i nå? I Tunisia så har de stengt alle spa, fordi disse kunne brukes til å skjule prostitusjon. I Egypt uttalte styret at de ikke ville servere alkohol på feriesteder mer, og sånn går no dagan. Alle disse landene har fått fundamentalistiske styrer som vil rasere alt. Og særlig Libya har mye å tape, dersom du ser på deres demografi så ser man at denne var lik et i-lands. Men nå kan neppe jenter bli leger mer. (jeg ser jo at Gadafis styre ikke var helt bra da). Så det. Jeg er liksom ikke så positiv mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Kult med rev'lusjon, lizzom, men her er det nok mange som vinner krigen og taper freden, ja.

Skrevet

Og sånn som Libya som består av 50 og noe folkeslag, hvor et par er store og resten små, hvordan kan man få demokrati til å fungere da, når alle stemmer teller like mye? Tror ikke de har utjevningsmandater og ekstrastemmer for de fra Indre Troms. Man ser jo hvordan Tyrkia fortsatt herjer med kurdere, de hadde jo et uhell i forrige uke..

Gjest amandine
Skrevet

Uhell og uhell lizzom... Pølse i slaktetiden lizzom,er det noe å styre med?

Og på dette nyfancy forumet finnes det altså ingen ironiknapp????

Skrevet

Ironiknapp vil vi ha!

Skrevet
Ironiknapp vil vi ha!

 

Og det var ikke ironi. Ser dere, det er et presserende behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...